Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hehe.. Nei, mener ikke at Oslofolket er uvitende! "Uvitende" derimot.. Neida, men dette er ei slette på gamle E134 som folk sjelden ferdes på i dag, og hadde jeg vært fra Oslo hadde jeg garantert ikke visst hvor fiskumsletta lå hen..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
siemens wrote:Kan noen forklare meg hvorfor de har vifta på da man kjører toppløs?? eller hvorfor varmen står på??
Bombe at du hadde varmen på beina, mr sandal-mannen
Ble fine bilder av Knekten og, fartsbilder og tatt-på-sparket-bilder blir ofte kule.
Ang utetemp - det er jo høsten som er beste cabbetiden. Litt kjølig vær er bare sjarm mtp naturopplevelsen
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
siemens wrote:Kan noen forklare meg hvorfor de har vifta på da man kjører toppløs?? eller hvorfor varmen står på??
Bombe at du hadde varmen på beina, mr sandal-mannen
Ble fine bilder av Knekten og, fartsbilder og tatt-på-sparket-bilder blir ofte kule.
Ang utetemp - det er jo høsten som er beste cabbetiden. Litt kjølig vær er bare sjarm mtp naturopplevelsen
Rundt 0 grader, tung og kram snø.. Kjørt brøytebil i flere kilometer på vei hjem fra jobb.. Kun E-134 som var brøyta.. Resten måtte jeg "brøyte" selv.. Utrolig nok dro bilen rett opp bakken og inn i garasjen uten nevneverdige problemer, med føyke over panseret spannt den seg opp hele bakken.. Kjekt med VLSD`n innimellom ja! En fordel da, fikk vel dratt av alt salt og skit fra understell nå med fersk snøbehandling.. (+ det er jo morro også da å pløye seg frem sidelengs i snøen..)
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Jeg måtte parkere MX'en i dag, siden det hadde kommet rundt 20 cm snø og brøytemannskapene enda sov.
Våren er nok ikke på tur når det er så mye snø at man må brøyte gata
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro