SS2 Runde 5. Påmelding er åpnet
Moderator: Styremedlemmer
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
husk at det er hjelmpåbud med ÅPEN bil, ikke med kallæschen på.. 

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- HegeCecilie
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 745
Jeg stiller om jeg har fått tilbake bilen min da. Håper på bra oppmøte på de to siste treffene. 

| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
Frister frister. Fikk klinkende klar beskjed av TraZan om å trene trene trene, så jeg bør vel strengt tatt hive meg med.
Skal se an økonomien, siden jeg har et par ting jeg må investere i. Jeg vet ikke før mandag om jeg kan være med eller ikke.
Skal se an økonomien, siden jeg har et par ting jeg må investere i. Jeg vet ikke før mandag om jeg kan være med eller ikke.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- HegeCecilie
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 745
*bump*
Kom igjen folkens, er meldt bra vær til helga også!
Kom igjen folkens, er meldt bra vær til helga også!

| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Mase mase. Er bare å bli med nåKremgutt wrote:Frister frister. Fikk klinkende klar beskjed av TraZan om å trene trene trene, så jeg bør vel strengt tatt hive meg med.