Instalere nytt stereo-anlegg

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

inglar
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 558
Status: Offline

Post by inglar »

Coolbreeze wrote:hmmm, jeg vet ikke om jeg kan gjøre noe sånt, blir vel mye tull med det for meg.. tenker vel mer på noe mer enkelt? bass under sete hørtes egentlig best ut for meg tror jeg! vil helst gjøre det så enkelt som mulig men alikevel få bra lyd.. skal ikke ha noe konkuranse eller noe sånt, bare for personlig tilfrestillelse:P
Du får den nok ikke under setet, men bak vil være en mulighet. Pioneer har en aktiv 8" sak. Indahla hang denne oppunder hanskerommet. Ikke synlig og ga litt fyldigere lyd.
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Post by LoKi »

inglar wrote:
Coolbreeze wrote:hmmm, jeg vet ikke om jeg kan gjøre noe sånt, blir vel mye tull med det for meg.. tenker vel mer på noe mer enkelt? bass under sete hørtes egentlig best ut for meg tror jeg! vil helst gjøre det så enkelt som mulig men alikevel få bra lyd.. skal ikke ha noe konkuranse eller noe sånt, bare for personlig tilfrestillelse:P
Du får den nok ikk eunder setet, men bak vil være en mulighet. Pioneer har en aktisv 8" sak. Indahla hang denne oppunder hanskerommet. Ikke synlig og ga litt fyldigere lyd.
Går ikke den 8 cm saken under setet? Går i hvert fall å plassere den bak setet, om du ikke er 180cm+ høy og trenger ALL plass du kan få til setet :P
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
inglar
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 558

Post by inglar »

Det er utrolig lite plass under setene så eneste løsningen er nok bak ja. eller oppunder dasjen.
siemens
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 623

Post by siemens »

jeg ville ha en forsterker under sete på mx,n, å den var 5cm høy... det gikk ikke... vil tippe 3cm er høyden under sete.

Du får kasser som går akkurat i bagasjen til mx5... tenker da på det søkket som er i na... men nb vet jeg ikke hvorden ser ut neddi der...
Svelvikramp

92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
Vidar
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 249

Post by Vidar »

En lettplassert sub, brukbarspiller, forsterker og et godt frontsett ville jeg satsa på.
Selv fornøyd med Dynabelforsterker og Seas Reference.

Kjøper du en bra nok spiller, kjører du aktiv deling av frekvensene. Spilleren må takle 3 veis deling, tror Alpine har noe sånt.
Spilleren er litt dyrere, men skal du gå får feks Reference. Så er det 1250,- å spare på å droppe delefiltrene. Pluss at du evt kan kjøpe element istedet for å kjøpe sett. Så har du litt mere å velge i..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
tor340
2000 RPM
2000 RPM

Post by tor340 »

Kjøp høyttalere (Fusion) og dempeplater fra http://www.installbay.no/ og du får en meget god lyd.
Post Reply