Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kremgutt wrote:12" ratt får du neppe gjennom EU-kontrollen, så behold orginal-rattet til slike ting
Hvis de kicker på ratt på eu-kontroll kicker de nok på det meste. Men tar jo uansett ikke lange tiden å bytte ti loriginalrattet for å komme seg gjennom eu-kontrollen.
Dårlig formulert av meg ja. Mente at det er greit å ha det liggende i garasjen.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Kremgutt wrote:12" ratt får du neppe gjennom EU-kontrollen, så behold orginal-rattet til slike ting
Hvis de kicker på ratt på eu-kontroll kicker de nok på det meste. Men tar jo uansett ikke lange tiden å bytte ti loriginalrattet for å komme seg gjennom eu-kontrollen.
Dårlig formulert av meg ja. Mente at det er greit å ha det liggende i garasjen.
Sant. Problemet er at det fort kan bli ufatelig mange ting som "ikke tar så lang tid å fikse før eu-kontroll"
Er ikke av de billigste løsningene, men jeg angrer hvertfall ikke. Fin tyverisikring med å ta med seg rattet. Og nå får jeg også hånda mellom låret og rattet når jeg svinger. Har faktisk veldig god plass nå