Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dæven det ble plutselig varmt i Oslo igjen. Men pokker å bra forhold det var i dag. flere av oss satte nye fine personlige rekorder i dag (1.07.7 skryte skryte). Bare synd de ikke kommer inn i sammenlagten i NCL cupen
Shait. Så i speilet nå at jeg er glad jeg har aloe vera hehe
Ankom litt for sent til å få kjørt mer enn mine 3 runder, men fytte grisen det var gøy. Min første gang med banekjøring, og jeg er frelst
Ble aldri noen betaling for meg, siden folka stakk før jeg var ferdig, så gi meg tilbakemelding angående penger.
Hadde jeg ikke snurra på andre runden, så hadde jeg klart rundt 1.20, og det regner kan vel regnes som greit for en debutant i pissregn med en bil han har hatt en uke?
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
inglar wrote:Dæven det ble plutselig varmt i Oslo igjen. Men pokker å bra forhold det var i dag. flere av oss satte nye fine personlige rekorder i dag (1.07.7 skryte skryte). Bare synd de ikke kommer inn i sammenlagten i NCL cupen
Det var j** bra kjørt Kim Veldig stolt av at jeg slo tiden min sjøl med 5sek, på 1.13.5 og er veldig kjipt det ikke kommer med i sammenlagten i NCL ja hehe men setter opp dådyrøynene og får kanskje låne Toyo'ne i neste runde der også..?
Kremgutt det er veldig bra ja! Regningen blir splitta på de som var der så info om betaling kommer senere fra Morten - han som vanligvis styrer kjøringen for IDCN og Honda.
sorry Kremgutt, var deg jeg mente og ikke Trazan.
var midt i pakkinga når dere kom, så gikk litt fort i svinga..
hvem som skal betale hva, kontra hvor mye hver enkelt kjørte er ikke jeg herre over desverre.
Morten H på imrezadriver.com og/eller Honda forumet er det som sendte meg lista og som er ansvarlig for evt. spm.
han er forresten også å treffe på Gardermon til søndag.
Kremgutt wrote:Trazan var jo der også. Jeg kom rett før alle dro. Ikke kjører jeg Miata heller.
Ekke no stress lissm, men om det var bare en hvit som skal betale, så var det neppe meg
Trazan var der hele dagen og kjørte ja. Kom noen biler etterhvert på dagen. Men er vel Honda-klubben som avgjør hvem som skal betale eller ikke?
Får ta det opp med Morten neste gang de arrangerer kjøring. Tror det er bedre å kreve inn penger mens folk er der oppe så slipper en å kuke med å få tak i riktige personer i ettertid.
Kremgutt wrote:Trazan var jo der også. Jeg kom rett før alle dro. Ikke kjører jeg Miata heller.
Ekke no stress lissm, men om det var bare en hvit som skal betale, så var det neppe meg
Trazan var der hele dagen og kjørte ja. Kom noen biler etterhvert på dagen. Men er vel Honda-klubben som avgjør hvem som skal betale eller ikke?
Får ta det opp med Morten neste gang de arrangerer kjøring. Tror det er bedre å kreve inn penger mens folk er der oppe så slipper en å kuke med å få tak i riktige personer i ettertid.
Jeg var der og kjørte. Kan jeg betale til søndag på Gardemoen?
Hvis jeg skjønte riktig, vil han som skal ha penger være der da.....
Jeg var der og kjørte. Kan jeg betale til søndag på Gardemoen?
Hvis jeg skjønte riktig, vil han som skal ha penger være der da.....
Morten har hvertfall meldt seg på til søndagskjøringen. Burde nok gå greit å ta med penger til han da.
DrHolm wrote:da slipper du sikkert å betale Kremgutt. var veldig usikker på hvem som var der med hvit Mx-5/Miata, men når dere begge var der, er jo saken klar.
Føler meg som en kverulant og en gnier nå, håper virkelig ikke jeg fremstår som det. Ble bare kål dette..
Om de sier jeg skal betale, så har jeg ingen problemer med det. Ganske dyrt for en runde, men rett skal være rett
Var mer det at jeg ikke sto på lista som gjorde at jeg måtte spørre, så ikke tro jeg er en vriompeis som prøver å snike seg unna.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro