Sladding

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

LoKi
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Post by LoKi »

Enig med du.

Om Pusen blir knabba, så er det trist som fy. Men hun er så lite modda at det egentlig ikke er no stress, og jeg får jo uansett pengene for henne på forsikringen.

Problemet er f.eks Leopold, eller andre biler som er trimma i hue og rævva, hvor forsikringen aldri kommer til å betale for det som er gjort med bilen. Jeg har bare små oppgraderinger bestilt fra utlandet, så jeg får sikkert MER igjen :P

Ingen trenger å tenke på Pusen i hvert fall, men jeg forstår at enkelte her inne har litt noia.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
EspenAndre
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 114

Post by EspenAndre »

Kremgutt: det der er ikke sikkert, pga at takstmenn osv. ringer til Mazdaforhandlerne og sjekker listepris, så kan du få lite igjen for bilen...

når jeg var i kontakt med forsikring for en kraftig påkjørsel,
mente 2 forhandlere at bilen var verdt 40k... en tredje mente rundt 80k

jeg var heldig at han ikke ringte bare de to første...

ved et tyveri vil de ikke kunne se at bilen er pen osv.
og da kaster de ikke penger etter deg om de ikke må..
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Post by LoKi »

Betalte vel ca listepris for min, så jeg vil tro det ikke er så langt unna det jeg vil få igjen.
Men å gå rundt og ha noia orker jeg ikke, jeg bor i ghettoen uansett, så det er null pes å stjele den. Jeg viser den mer frem med å kjøre rundt enn med å legge den på forumet her.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
Post Reply