Torsdagstreff igjen:) 10. september
Moderator: Styremedlemmer
Det var føkkings skummelt, fy f***.
Pinlig var det også.
La meg ut for å dra forbi kolonna og en buss, og der var det visst en rundtkjøring.
Vil bare understreke at jeg ikke kjører idiot, det var en vurderingsfeil. Tror aldri jeg har skremt meg selv så jævli bak rattet før.
Pinlig var det også.
La meg ut for å dra forbi kolonna og en buss, og der var det visst en rundtkjøring.
Vil bare understreke at jeg ikke kjører idiot, det var en vurderingsfeil. Tror aldri jeg har skremt meg selv så jævli bak rattet før.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Og ja, jeg skal vaske både bil og felger til neste gang.
Snakker om 2 timer mobbing azz, takk gud for at jeg starta å snakke med banzai. Han var ikke så slem som Celia og Kolbotn!
Snakker om 2 timer mobbing azz, takk gud for at jeg starta å snakke med banzai. Han var ikke så slem som Celia og Kolbotn!

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
straffing pågår.. 

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
- Status: Offline
Kremgutt wrote:Det var føkkings skummelt, fy f***.
Pinlig var det også.

-`99 MX-5 MS, GT2871, 3", ++
Ja ikke sant. Ble ikke bedre av 4 Proxes som er laget for Hollywoodfilmer. De dekkene hadde hylt på snøføre.Banzaibaggen wrote:Kremgutt wrote:Det var føkkings skummelt, fy f***.
Pinlig var det også.
Vil bare understreke at jeg ikke kjører idiot, det var en vurderingsfeil. Tror aldri jeg har skremt meg selv så jævli bak rattet før.![]()
Ingen tvil om at det er på tide å justere bremsene dine. Søk på justering av bak bremser og få et gjort i helga. Hadde de fungert hadde det vært mye mindre underholdene
å kjøre bak deg isted.
Men blir bremsejustering nå ja, er jeg heldig så blir den ufine lyden borte også

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Knis knis... godt ikke bussen var full av japanere med speilrefleks!
Tenk deg overskrifter i Mx5 blad i Japan!
Men om ikke annet, har du funnet ut litt mere om deg selv og bilen da...

Tenk deg overskrifter i Mx5 blad i Japan!

Men om ikke annet, har du funnet ut litt mere om deg selv og bilen da...
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
Nei asso, banzai lå og pressa meg i rævva når vi kjørte ut fra sjøflyhavna. Så kom vi inn på veien igjen, og der var AOB og en til, og en buss fremst.
Psykisk tilstand når man kjører slik er i klasse "Ikke bra".
Jeg tenker "ai, kult, 4-felt".
Ekke no 4-felt der, men det ser jo ikke jeg før jeg er på siden av AOB i godt pådriv, så jeg får noen låste hjul når jeg innser at rundkjøringa er up and coming.
En bil i møte der, og jeg hadde vært på Universitetssykehuset nå.
Og som jeg sa tidligere, jeg kjører ikke slik. Jeg var bare bombesikker på at det var 4-felt, og da hadde det ikke akkurat vært risikosport å legge seg i andregiret forbi 3 biler og en buss
Skalv vel i en time etterpå.
MEN JEG HADDE PÅ MEG BELTET I HVERT FALL!
Psykisk tilstand når man kjører slik er i klasse "Ikke bra".
Jeg tenker "ai, kult, 4-felt".
Ekke no 4-felt der, men det ser jo ikke jeg før jeg er på siden av AOB i godt pådriv, så jeg får noen låste hjul når jeg innser at rundkjøringa er up and coming.
En bil i møte der, og jeg hadde vært på Universitetssykehuset nå.
Og som jeg sa tidligere, jeg kjører ikke slik. Jeg var bare bombesikker på at det var 4-felt, og da hadde det ikke akkurat vært risikosport å legge seg i andregiret forbi 3 biler og en buss

Skalv vel i en time etterpå.
MEN JEG HADDE PÅ MEG BELTET I HVERT FALL!

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.