Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
fort gjort.
husker min 1. reis fra torsdags treffet for tre år siden.
lå i greit driv i feil fil inn i tunellen der veien deler seg mot E18 drammen, E18 oslo, ring3 osv. det blei fort en svettig afære..
Kremgutt wrote:Og ja, jeg skal vaske både bil og felger til neste gang.
Snakker om 2 timer mobbing azz, takk gud for at jeg starta å snakke med banzai. Han var ikke så slem som Celia og Kolbotn!
Døøøh jeg sa jo at Pusen er fin - bare konstaterte det faktum at den egentlig er ganske rosa hehe.
Vaskinga sa jeg ikke noe på, bilen min ser ut som den har tatt gjørmebad trass i at det bare er en uke siden forrige vask.
Men heller det enn det utfallet kunne blitt, takker gud for at det ikke var noen trafikk. Det som bekymrer meg mest er om bussen var full av folk, og at jeg dreit ut MX-miljøet. Vi var jo ikke akkurat incognito når vi kom på 4-felten heller
Og vi skulle dratt tilbake og sjekka hvor mange spor jeg laget, og hvor kraftige de var, slik at jeg får justert bremsene
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Siste gang!!!!!
Nekter å bli med på no mer nå, driter meg ut hver gang.
Først skrur jeg felger og nesten mister lappen på tur hjem. Så knuser jeg nesten Pusen, og legger igjen bremsespor over halve Snarøya.
Og hva ender jeg opp med? Mobbing mobbing mobbing.
Slemme slemme folk, jeg er en snill og uskyldig nordlending som prøver å komme meg inn i miljøet
(Skal prøve å IKKE drite meg ut i mårra, på tide jeg gjør et godt inntrykk )
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
du kan se på det som et opptak til gutteklubben grei der vi bryter deg ned for så å bygge deg opp igjen. Litt hjernevasking der vi former deg etter vår interesse hehe
Siste gang!!!!!
Nekter å bli med på no mer nå, driter meg ut hver gang.
Først skrur jeg felger og nesten mister lappen på tur hjem. Så knuser jeg nesten Pusen, og legger igjen bremsespor over halve Snarøya.
Og hva ender jeg opp med? Mobbing mobbing mobbing.
Kremgutt wrote:Slemme slemme folk, jeg er en snill og uskyldig nordlending som prøver å komme meg inn i miljøet
Det er ikke bare bare. Spesielt hvis man snakker om Oslofolk som aldri at mottatt impulser fra utenfor ring 3. "Uskyldig nordlending" er vel det som kalles oksymoron på nynorsk?
(Er selv fra Mo)
Kremgutt wrote:(Skal prøve å IKKE drite meg ut i mårra, på tide jeg gjør et godt inntrykk )