Broom på TV2
Moderator: Styremedlemmer
- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
- Status: Offline
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
vi er med!
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
det hadde vært kult! Kim. send en mail! 

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Er det no hemmlighetsstempel rundt dette forresten?
Driver og fikser så jeg får gjort litt med bilen før det skjer, med tanke på skruing og rengjøring og slikt.
Driver og fikser så jeg får gjort litt med bilen før det skjer, med tanke på skruing og rengjøring og slikt.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Hvor stor hemmelighet dette er vet jeg ikke. Men jeg ga beskjed at jeg kom til å legge ut invitasjon på forumet og det var hvertfall helt greit.LoKi wrote:Er det no hemmlighetsstempel rundt dette forresten?
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Da kommer det litt mer info.
Det må filmes på dagtid p.g.a. lys osv. Det kommer til å skje på Sillingen, oppover mot Hønefoss. Vi kan velge mellom to oppmøtetider: 09.00 og 13.30. Da møter vi på Spar i Sillingen. Det er ønske om hvertfall én bil fra hver generasjon, men selvfølgelig er det hyggelig hvis så mange som mulig kan stille opp.
Det kan muligens bli snakk om en sekvens på en ettermiddag noe senere i år.
Det må filmes på dagtid p.g.a. lys osv. Det kommer til å skje på Sillingen, oppover mot Hønefoss. Vi kan velge mellom to oppmøtetider: 09.00 og 13.30. Da møter vi på Spar i Sillingen. Det er ønske om hvertfall én bil fra hver generasjon, men selvfølgelig er det hyggelig hvis så mange som mulig kan stille opp.
Det kan muligens bli snakk om en sekvens på en ettermiddag noe senere i år.