Torsdagstreff igjen:) 10. september
Moderator: Styremedlemmer
Eid.
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tok dette med en gang, er bare så vant til at det er opptatt. Vært nicket mitt i 9 år, så var like greit.
Er litt forskjell på en kremgutt og Loke, så nå har jeg noe som beskriver meg litt bedre i hvert fall
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tok dette med en gang, er bare så vant til at det er opptatt. Vært nicket mitt i 9 år, så var like greit.
Er litt forskjell på en kremgutt og Loke, så nå har jeg noe som beskriver meg litt bedre i hvert fall

Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Hmm.. Nordland avdeling øst kanskje? Kunne jo risikert å hatt litt aktivitet der ogsåknekten wrote:Nå syns jeg dere snart får lage egen avdeling..![]()
. Eller forresten ikke.. Da blir vel forumet tomt for brukere..

1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Er en liten veistubb bort til første rundkjøringa som er 2-felt.Fred93LE wrote:fatter ikke hvilken vei du (kremgutt) trodde var 4 felt. er det ikke midtdeler overalt fra sjøflyhavna til motorveien???
men hørtes morro ut da
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
- Status: Offline
stemmer det ja, men det er vel ikke 2 felt på motsatt side i det hele tatt??LoKi wrote:Er en liten veistubb bort til første rundkjøringa som er 2-felt.Fred93LE wrote:fatter ikke hvilken vei du (kremgutt) trodde var 4 felt. er det ikke midtdeler overalt fra sjøflyhavna til motorveien???
men hørtes morro ut da

x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition