Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mrinzane wrote:Aner ikke om du må bytte spindel og, kan jo vær samme for alt ej veit. Men sei spindel og da, like enkelt så lenge det passer med bærebroer.
Har sjekket litt, holder nok ikke med kun nav nei, man kan bruke mazdaspeed bremseskiver på oem nav, og custom fester til rx calipere. men det var ikke så lett. da må man også bruke tykke spacere.
rx nav er vist langt ifra bolt on.. så her er det noen så vet hva de holder på med... masse arbeid når det faktisk selgest gode bremsekit..
Den burde vært en fetere farge, og frontfangeren burde være komplettert med likhet hele veien rundt, ellers mangler den dørhåndtak... noe som ikke er lov i noe land på gateregistrerte biler såvidt jeg har forstått
Olje / vann under motoren er ikke feil, egentlig. Dette har nostalgiske og historiske årsaker.
MX-5'en ble i sin tid laget som en oppfølger/videreføring av de klassiske engelske sportsbilene fra 60-tallet. På engelske biler er det standard med oljeflekker under motoren. "Bilene markerer seg", heter det. Slik som hundene. Et gammelt ordtak sier også at; "hvis det ikke lekker olje av en engelsk bil, betyr det at det ikke er mer igjen".
Så denne oljeflekken skal nok være der. Hvis du spør eieren får du kanskje høre at han har laget et lite hakk i en eller annen pakning?
Petter HG
Medlem: 513
Oslo
'98-NB (Nytt 2008: Skreddersydde skinn seter! Flott jobb, Tor340!!)
"... bare en død fisk følger strømmen..."