er vist langt ifra det samme gitt, eg tenkte også dette, rimelig evo liksom, men neida..Predator wrote:Er det ikke samme girkasse og drivverk som i evo 5 da? Mener da på 4x4 (kan hende jeg trar feil)StianOppistov wrote:Predator wrote:Litt OT, men hva mener folket om Eclipse da? Vurderer den som min 3 bil, da jeg blir ferdig med miataen.
En 97-98 spider turbo.
Crap,, er en kompis så har en eclipse, står nå etter andre girboxen er havarert, ellers så er den brukt pent i 2 av mnd i tiden eiger har hatt den,, er vel snart ikke en ting så ikke har vert noe gale med,..
Og da kan dere gratulere meg med ny bil!
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Miataen hadde blitt på tomta selv om jeg hadde mistet jobben, så mye glede for så lite penger får man ikke tak i andre steder. Koster jo ingenting å ha stående...
En bekjent hadde en Eclipse Spider Turbo m/automat for en del år siden. Den raste girkassa og ble stående i 10mnd før den ble byttet ut med en S14a...
BMW generelt har jo en innebygd sportslighet i bilene sine som ingen andre familiebiler har, nope. Men det er vel neppe derfor folk kjøper det, handler mer om status.
En bekjent hadde en Eclipse Spider Turbo m/automat for en del år siden. Den raste girkassa og ble stående i 10mnd før den ble byttet ut med en S14a...
BMW generelt har jo en innebygd sportslighet i bilene sine som ingen andre familiebiler har, nope. Men det er vel neppe derfor folk kjøper det, handler mer om status.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
hvorfor det? fordi det er mange kebaber som kjører bmw? hva med alle kebabene i audi og merc?
dårlig at folk generelt har et slikt syn på bmw bare fordi noen lakenhuer skiller seg ut med sine harry ihjæl pimpa bmwer
dårlig at folk generelt har et slikt syn på bmw bare fordi noen lakenhuer skiller seg ut med sine harry ihjæl pimpa bmwer
O:'01 Yamaha R1 1000cc
O:'00 BMW 318CiA 1.8
X:'99 MX5 1.6 Kompressor
X:'97 MX5 1.6 Turbo
O:'00 BMW 318CiA 1.8
X:'99 MX5 1.6 Kompressor
X:'97 MX5 1.6 Turbo
- 2re
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 704
- Status: Offline
Apropos kebab; dere skulle nesten sett den MX-5 Kebab style som vaka rundt bilene våre i Moss da vi var inne og nøt pizzaen... 

2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Kjøper ikke noe usett jeg, bilen er sett og prøvekjørt. Bare ventet litt for å se om den kom igjennom en If-bruktbiltest:Vidar wrote: Kjøpt usett ?
Motor, drivverk og gir
Motor m/agrregater, herunder:
* Startmotor
* Forgasser/innsprøytningssystem med elektronisk motorstyring
* Tenningsbryter, mekanisk og elektronisk
* Registerreim/kjede/strammehjul
* Kjølesystem inkudert vannpumpe
* Dynamo/generator
* Clutch
* Differensial
* Girkasse
Aksler, hjuloppheng, fjærer og støtdempere
* Aksler med foringer og mansjetter
* For- og bakstilling
* Støtdempere
* Hjullager
Styring
* Ratt/rattaksel
* Snekke/tannstang inkludert servopumpe
* Ledd
Bremseanlegg
* Parkeringsbrems
* Bremsekraftforsterker og hovedsylinder
* Lastavhengig ventil/reduksjonsventil
* Tromler/skiver
* Rør/slanger
Null å anmerke på merkeverksted godkjent av IF, så nå blir det bruktbilgaranti og forsikringsrabatt

Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
BMW 520i -2000
Jeg er så glad...
- i dag sparte jeg 6000 på å ikke skifte forsikringsselskap
To biler kan være billigere å forsikre enn en

To biler kan være billigere å forsikre enn en

Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
BMW 520i -2000