Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Jeg liker jo MX-5, men synes også PitCrew ser bra ut, ikke alle da..
men jeg liker jo de gamle engelske som den skal etterligne,
synes ikke de helt er kommet i mål, men er likevel bra.
Man kan like MX-5 selv om man vil gjøre noe spesielt med den
Joda, monterer man pitcrew kit på bilen, så betyr det da slettes ikke at man ikke liker mx5 i utgangspunktet, det er bare noe man kan gjøre for å skille seg ut, man beskylder da ikke folk som monterer ny frontfanger, nye frontlykter osv for å ikke like bilen, gjør man vel?!?
Det er ikke sagt at ALLE biler med kitet ser bra ut, men den jeg la ut bilder av har en helhet i alle modifikasjoner som gjør at alt ser bra ut...
Dette kitet er jo bygget på samme prinsipper som mxen er baser på, nettopp å skape noe nytt, inspirert av noe gammelt...
Eg liker selv denne pitcrew,, men steike for en pris.. kunne tenkt meg dette kittet eg, en modurat trimmet motor og ett slikt kit,, da har man alt liksom,,
StianOppistov wrote:Eg liker selv denne pitcrew,, men steike for en pris.. kunne tenkt meg dette kittet eg, en modurat trimmet motor og ett slikt kit,, da har man alt liksom,,
Men skulle likt åssen det ser ut i virkeligheten, alt blir liksom bra på bilder..
tenker på passform feks. og hvor plan panelene er,
mange amcars har mye ujevne flater siden det er mye plast det er støpt i..
sånt er det ikke særlig fint, da må man stå på avstand å betrakte
StianOppistov wrote:Eg liker selv denne pitcrew,, men steike for en pris.. kunne tenkt meg dette kittet eg, en modurat trimmet motor og ett slikt kit,, da har man alt liksom,,
Men skulle likt åssen det ser ut i virkeligheten, alt blir liksom bra på bilder..
tenker på passform feks. og hvor plan panelene er,
mange amcars har mye ujevne flater siden det er mye plast det er støpt i..
sånt er det ikke særlig fint, da må man stå på avstand å betrakte
Godt muligt, men bodykit til denne prisen bør vera strøken passform på.. er ikke pitcrew japansk kit da. passer nok bra da,.