Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fatboy wrote:Å gruse Hauk på autoslalomen er pri. 1.
Hehe, kjørte ikke du bare for "morro skyld"?
knekten wrote:Da flytter jeg denne turen til 27.09 så møter jeg på autoslalom nå til søndag.. Litt usikker på om jeg skal kjøre sjøl da..
Det er bra, jeg har ikke kjørt den ruta dere pratet om, så det blir jo nye veier og opplevelser der.
Du burde ta en test av løypa da, spesielt mtp på at NCen ikke er bruksbilen din. Skulle det skje noe har du kassebilen uansett...
I verste fall kan du sitte på med meg noen runder og.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
Jeg har også kompressor og lappeskum i bilen.. Men det hjelper lite om man revner dekket da.. Funker kun på små hull etter f.eks spiker.. Men falcken er jo en god venn å ha..
Hvis du revner dekket oppe på Gardermoen må du gå virkelig inn for det. Det blir din første gang på autoslalom og en fin anledning til å bli kjent med banen. Ta det litt rolig denne gangen for å få en smak for så å komme tilbake neste år og jobbe mot egne tider.
Nå har jeg vært sjuk i en uke, og det ser pokker ikke ut til å gi seg..
Derfor vil jeg trekke meg som arrangør fra denne turen.. Så hvis noen andre vil, må de gjerne ta over.. Har jeg blitt frisk til helgen, blir jeg selvfølgelig med.. Men vil ikke stå som leder, da jeg kanskje ikke sjøl blir med..
Vi trenger litt treff nå på slutten av sesongen, så håper det blir denna, eller en annen snart...
Er heller ikke optimalt at både Mussa og Vegard er utenlands.
Får ta det 17/18 oktober eller 24/25 oktober istedenfor. Er enda mye igjen av sesongen - i fjor var november en kjempefin og mild måned.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack