Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Får beklage mitt "tekniske språk" men er som dere kommer til å forstå ingen bilmekaniker. Jeg har en 2001 mod som begynner å få rust "på kanten" av bakskjermene og det begynner også krype utover. Har egentlig planer om å selge bilen, men jeg burde vel kanskje fikse opp i det før jeg selger den. Noen som har noen tips om hvor jeg kan få gjort dette i oslo området og hvor mye dette røfflig vil koste? Vurderer også å få lakket om fronten, bør jeg da gjøre dette samtidig siden de må lakkere når de skal fjerne rusten? Har også noen skvettlapper som trenger litt oppfriskning, kan disse pusses og deretter lakkes? Kanskje en del dumme spørsmål, men jeg er helt på jordet!
Det er en tynn kant som er "brettet" inn rundt hele skjermen som har blitt gulaktig pga rust under. det har også kommet noen små bobler på "utsiden" har ikke fått sjekket nøye hvor mye det har spredt seg. Sprer dette seg fort?
Kan vel være en risiko i seg selv, men er det ingen skole i nærheten som kunna fjerna rusta da? Mot en liten betaling hvis resultatet blir bra....
Er jo en liten risiko det da men
Jeg innbiller meg at det er litt vanskelig å få solgt en mx5 på denne tiden av året hvis man skal få litt igjen for den. Noe formening om hva man kan forvente seg for en 2001 1.6l sølvfarget med beige skinn, hardtop og gått ca 101000km. Lakken er veldig fin utenom de punktene jeg skal fikse på. skjønner at det er en del andre faktorer som spiller inn men ca?
Takker forøvrig for kjappe og fine svar!!
Så en på finn.no som skulle ha 129 000 for nesten samme bil(105 000 km), men uten hardtop og ikke facelift versonen, men det er vel kanskje litt optimistisk.
JoeWeider wrote:Så en på finn.no som skulle ha 129 000 for nesten samme bil(105 000 km), men uten hardtop og ikke facelift versonen, men det er vel kanskje litt optimistisk.
Det er veldig optimistisk ja..
Tipper du får ca 110 000,- ca for din om den er i god stand.