Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da er alle kjeglene ordnet (tusen takk Thomas), og vi er klare til å kjøre autoslalom...
Sted: Tja si det, men vi møtes på Biltema, og med litt godsnakk med Jahn Tore, tar vi første økt på parkeringsplassen til Biltema....ok Jahn Tore?
Flere alternativer er under vurdering, men vi svir av litt gummi på Biltema den: 27.09. Kl:13:00. Presis!!!!
Møt opp da vel...
Mazda Mx5 2008 mod
Mazda 6 stv 2014 175 hk diesel. Optimum
Mazda CX7 2010. Sport
Mazda 929 HT Coupe 1975 mod. Rød.
Mazda 818 coupe 1976. Grønn.
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
Jeg er også med - skal ta med stoppeklokke, og kanskje en oversikt over regler og oppsett av bane... Pluss at bilen også muligens blir med...
Har forresten fått et tips om en flyplass på Frøya(Hitra?) som muligens kan leies til dette formålet, det kan vi jo sjekke ut til sommeren, og kanskje kombinere det med en tur eller tre en lørdag/søndag...
Hold øynene åpne etter andre parkeringsplasser som vi kan benytte også..
Sees på søndag!!
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000)
X - 91' Red Miata
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
webizz wrote:Jeg er også med - skal ta med stoppeklokke, og kanskje en oversikt over regler og oppsett av bane... Pluss at bilen også muligens blir med...
Har forresten fått et tips om en flyplass på Frøya(Hitra?) som muligens kan leies til dette formålet, det kan vi jo sjekke ut til sommeren, og kanskje kombinere det med en tur eller tre en lørdag/søndag...
Hold øynene åpne etter andre parkeringsplasser som vi kan benytte også..
Sees på søndag!!
Hvis det blir aktuelt ganske sent neste sommer, kan jeg også bli med.
Hadde vært stas... (Har hytte på dolm