NA, NC?

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Pelle
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 300
Status: Offline

Post by Pelle »

HansT wrote:Jeg tviler ikke på at dette er et utrolig godt og velmenende stykke arbeid, men jeg klarer bare ikke å se poenget med å få en NA til å se ut som en mindre pen NC?... Hvorfor ikke bruke sin kreativitet og sine tydligvis gode håndverkskunnskaper på å gjøre en NA penere vha av smakfulle endringer og justeringer av det designet? I stedet for å ende opp med noen som tydligvis skal ligne på en NC, men som ikke er i nærheten av å være så fin som en NC...
Må jo si meg enig med deg. En "riktig" stylet og rigget NA går utenpå det meste.
Nå er det slik med Theo at han jobber med MX minst 12 timer i døgnet, lørdag og søndag kanskje bare 10 :wink:

Denne modden gjør han bare for å se om det er mulig. Det er ikke et kit som man kan få kjøpt, det innvolverer heller ikke noe glassfiberarbeid, men mye komplisert karosseriarbeid og tilpassning.

Denne bilen inngår bare i samlingen hans av "snåle" Mxer.
Han har bygget 6 stk Z3 utgaver helt til BMW truet med å saksøke ham big time.
Fine biler, men skjønner ikke helt vitsen.
Han har også laget flere med "italian look"som faktisk er veldig fine
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Post by LoKi »

Kall den hva han vil, det er ikke no NAFL i hvert fall :twisted:

Spennende konsept, og meget bra utført. Er rått med folk som kan bygge biler slik.

On the other hand, min personlige mening er at NA er den fineste av våre kjære.
Fantastisk jobb utført av en med dårlig smak :twisted:
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM

Post by Miatapowers »

Pelle wrote:
HansT wrote:Jeg tviler ikke på at dette er et utrolig godt og velmenende stykke arbeid, men jeg klarer bare ikke å se poenget med å få en NA til å se ut som en mindre pen NC?... Hvorfor ikke bruke sin kreativitet og sine tydligvis gode håndverkskunnskaper på å gjøre en NA penere vha av smakfulle endringer og justeringer av det designet? I stedet for å ende opp med noen som tydligvis skal ligne på en NC, men som ikke er i nærheten av å være så fin som en NC...
Må jo si meg enig med deg. En "riktig" stylet og rigget NA går utenpå det meste.
Nå er det slik med Theo at han jobber med MX minst 12 timer i døgnet, lørdag og søndag kanskje bare 10 :wink:

Denne modden gjør han bare for å se om det er mulig. Det er ikke et kit som man kan få kjøpt, det innvolverer heller ikke noe glassfiberarbeid, men mye komplisert karosseriarbeid og tilpassning.

Denne bilen inngår bare i samlingen hans av "snåle" Mxer.
Han har bygget 6 stk Z3 utgaver helt til BMW truet med å saksøke ham big time.
Fine biler, men skjønner ikke helt vitsen.
Han har også laget flere med "italian look"som faktisk er veldig fine
Har du noe bilde av disse med italien look...
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Pelle
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 300

Post by Pelle »

Her har du et par bilder av italian look, pluss et annet prosjekt
Image
Image
Image
Image
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
Post Reply