Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heisann, er det noen her som har byttet sin en lednings o2-sensor, mot en med fire?? Jeg har sensoren, men skjønner ikke helt hvor de forskjellige ledningene skulle??
edw wrote:Heisann, er det noen her som har byttet sin en lednings o2-sensor, mot en med fire?? Jeg har sensoren, men skjønner ikke helt hvor de forskjellige ledningene skulle??
Jeg har gjort det. Var meget enkelt. Jeg brukte denne fremgangsmåten:
Kan noen fortelle meg hvorfor dere bytter til denne med 4 ledninger, eg har den med 1, som eg har lest meg til så har den med 4 varme, men den andre blir vel varm med eksos..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Er vel ikke alltid den blir varm nok med eksos på lav belastning, kald motor osv.. skal gi litt raskere verdier, og riktigere verdier.. =kanskje bedre performance
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Hvis det er turbo på motoren så burde det monteres bredbåndslamda. Det er jævli kjipt å ikke kunne mappe under trykk. Det kan man med bredbåndslamda, men den koster jo litt mer da.