Jeg trodde jeg kjørte 1,05.7 og ikke .07
1,04 here I come...
siste sjanse for ss2 i år ?
Moderator: Styremedlemmer
-
- 2000 RPM
- Status: Offline
Neida, fikler med den fortsatt.. klarte å brenne begge diodene pga glemte å skru opp motstanden, så må bytte dem. har ikke hatt tid enda, men det nermer seg. BLIR klart til første treff neste sesong!Hauk wrote:De brukte fotocelle-tidtakning her ja? Skulle ønske TSW fikk dette på plass... for å få bort bingo-faktoren ved manuell tidtakning.
Øyvind, setupen din som ble tatt frem i våres, kokte den bort i kålen?
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
- AJF
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 282
- Status: Offline
Alltid like kult å lese resultatlister hvor MX5 dominerer på topp
Jeg må si meg imponert over tiden dere kjørte på: 1,03.2 Dette begynner å gå styggfort Harald
Virker som du begynner å få greit taket på å ratte den lille illsinte - blir moro å følge tiden dine neste år (håper jeg kan få sitte på en runde som copilot da).
Du kom deg utpå til slutt med MSMen Arildh - gratulerer, ikke værst å starte på 1.05 runde, er vel ikke mange runder som skal til før du har temmet MSMen og er nede på 1.03,x runder du også tenker jeg..
Fett og se hvilke tider en godt brukt standard MX5 kjørte på (kjakan) i forhold til mye av det andre motorsteke bilen som stilte til i klasse 2 og 3 kjørte på. Sier MYE om egenskapene til en MX5 og hvor bra OEM oppsettet er..
Håper du kommer i mål med fotocelle prosjektet til neste sesong Turbolag, blir ennå litt mer motiverende å kjøre da..

Jeg må si meg imponert over tiden dere kjørte på: 1,03.2 Dette begynner å gå styggfort Harald

Du kom deg utpå til slutt med MSMen Arildh - gratulerer, ikke værst å starte på 1.05 runde, er vel ikke mange runder som skal til før du har temmet MSMen og er nede på 1.03,x runder du også tenker jeg..
Fett og se hvilke tider en godt brukt standard MX5 kjørte på (kjakan) i forhold til mye av det andre motorsteke bilen som stilte til i klasse 2 og 3 kjørte på. Sier MYE om egenskapene til en MX5 og hvor bra OEM oppsettet er..
Håper du kommer i mål med fotocelle prosjektet til neste sesong Turbolag, blir ennå litt mer motiverende å kjøre da..
det bor helt klart 1.02 tider ihvertfall i denna mxen.. uten tvil.. 1.03.2 runden var med 130kg passasjer og
bilen er langt fra lettkjørt.. men litt mer trening på den banen.. ny diff, og bedre hjulvinkler vil alt sammen bidra.. 3 tiendeler skal jeg klare.. målet tilslutt måtte jo vært å klart 1.01.9 med mx5
men da skal jeg stå på litt. (bilen skal klare det, men spørs om jeg ratter bra nok)

bilen er langt fra lettkjørt.. men litt mer trening på den banen.. ny diff, og bedre hjulvinkler vil alt sammen bidra.. 3 tiendeler skal jeg klare.. målet tilslutt måtte jo vært å klart 1.01.9 med mx5

-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''