RB intake og stab stag i motoren..
Moderator: Styremedlemmer
RB intake og stab stag i motoren..
Jeg har stab stag i motoren, og som det ser ut så vil det ikke være plass til å montere RB intake samtidig. (se bildet) Har jeg rett, og isåfall er det noen smarte løsninger for å beholde begge deler, eller må en av tingene vike plass..? (har bestilt RB greiene)

1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 201
- Status: Offline
Bestilte "Shock Tower Brace Mounting Bracket 99-00 Miata" sammen med
"1999-03 Miata High Flow Air Intake Assembly", men brakketen passet dessverre ikke sammen med stabstaget på min bil. Kjører for øyeblikket uten stabstag. Bare jeg får noen dager fri skal jeg finne en løsning. Enten med noen modifikasjoner av det jeg har, eller en helt annen type stag. Men, til normal kjøring merker jeg helt ærlig ikke den store forskjellen hverken med eller uten.
Send et bilde av stabstaget til RB, så kanskje de har rett festebrakket til deg.
"1999-03 Miata High Flow Air Intake Assembly", men brakketen passet dessverre ikke sammen med stabstaget på min bil. Kjører for øyeblikket uten stabstag. Bare jeg får noen dager fri skal jeg finne en løsning. Enten med noen modifikasjoner av det jeg har, eller en helt annen type stag. Men, til normal kjøring merker jeg helt ærlig ikke den store forskjellen hverken med eller uten.
Send et bilde av stabstaget til RB, så kanskje de har rett festebrakket til deg.
- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim