bestilling i fra flyin miata
Moderator: Styremedlemmer
bestilling i fra flyin miata
Bestillte meg et varmeskjold, og en sånn msd-tenningssak fra flyin miata.
men er det bare jeg som syns det var kronglete og bestille derifra?? de ville ha kopi av kredittkortet og allt mulig(syns det er litt skummelt og sende kopi av kredittkortet mitt på e-post jeg.. kanskje bare jeg som er over-forsiktig).
men er det bare jeg som syns det var kronglete og bestille derifra?? de ville ha kopi av kredittkortet og allt mulig(syns det er litt skummelt og sende kopi av kredittkortet mitt på e-post jeg.. kanskje bare jeg som er over-forsiktig).
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
-
- Moderator
-
- Moderator
-
har ikke hatt noe problem med å sende over all mulig info.. det de gjorde med meg var at de trengte nummeret til banken min for å sjekke opp kortet, men de fikk svar av banken at da måtte de ha person nummer.. sendte de det og alt gikk i orden.. sikkert ikke vardens beste greie å sende person nummer over mail (riktignok benytter de seg av "sikker mail", men det hjelper nok lite) men uansett har det ikke vært noe problem, og jeg har bestilt derfra mange ganger
Absolutt til å stole på 

-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Hmm... strange...
Jeg handlet hos de i vinter, og bestilte "som vanlig" via web-shop'en deres. Fikk ordre bekreftelse med info om tracking av varene og det var det. Kunne følge varene som brukte 3 dager til Tyskland, 4-5 dager i Tyskland ! og 1 uke i Oslo ! før jeg hadde de her hos meg i Stavanger.
Jeg brukte Mastercard, kanskje det betyr noe?
Uansett, Flyin Miata er SERIØSE ! Hadde ikke hatt så store betenkligheter hvis jeg var deg.

Jeg handlet hos de i vinter, og bestilte "som vanlig" via web-shop'en deres. Fikk ordre bekreftelse med info om tracking av varene og det var det. Kunne følge varene som brukte 3 dager til Tyskland, 4-5 dager i Tyskland ! og 1 uke i Oslo ! før jeg hadde de her hos meg i Stavanger.
Jeg brukte Mastercard, kanskje det betyr noe?
Uansett, Flyin Miata er SERIØSE ! Hadde ikke hatt så store betenkligheter hvis jeg var deg.
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
kan være at det var master som gjorde forskjellen ja, jeg brukte visa/ bankkort..
tyskland.. ?? hmm.. har gått rett hit når jeg har bestillt.. under 24 timer til Norge, og tre dager fra Norge og hjem til meg
tyskland.. ?? hmm.. har gått rett hit når jeg har bestillt.. under 24 timer til Norge, og tre dager fra Norge og hjem til meg

-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-
Ja hadde det ikke vært for at Tyskerene skulle ruge på de sakene så lenge, så kunne de i teorien vært i Oslo på 3 dager. Jeg ble skikkelig imponert de første dagene når varene flyttet seg raskt gjennom USA, og over Atlanteren... men dengang ei...HF-mx5T wrote:bestillte fredag kveld jeg(norsk tid), hadde greiene på jobben mandag før lunch
Jaja, har uansett ikke skremt meg fra å bestille fra FlyinMiata igjen, og jeg har hatt ulike erfaringer også fra bl.a. England og Tyskland. Noen ganger er det hos meg på "no time", mens det av og til går uker...
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2