Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Endte opp med noen brukte felger med dekk fra en på forumet. Ble fort j**** mye penger inkl felger
Men siden jeg skal ha en øko-pakke, så er dekkonline.com bare sjukt billig i forhold til utsalg, så det blir nok der jeg tar det i fremtiden. Så får jeg heller smiske med Martin om å legge dem på for meg
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
LoKi wrote:
Blir bra samlig dette da, hele gårdsplassen din fylt opp med nydelige biler
Er ikke noe nytt med fin samling på gårdsplassen vår... min, Martins (de få månedene den ikke sto på verkstedet.. ), Kims og Øyvinds står der jo ofte samtidig hehe. Morten, Erik og Frode - velkommen skal dere være. Og eventuelt dere andre som vil ta turen. Vi får fløtte et par bruksbiler så vi har plass til fine MX'ne da. MX5 parking only-skiltet er allerede på plass på garasjen vår så.
LoKi wrote:
Blir bra samlig dette da, hele gårdsplassen din fylt opp med nydelige biler
Er ikke noe nytt med fin samling på gårdsplassen vår... min, Martins (de få månedene den ikke sto på verkstedet.. ), Kims og Øyvinds står der jo ofte samtidig hehe. Morten, Erik og Frode - velkommen skal dere være. Og eventuelt dere andre som vil ta turen. Vi får fløtte et par bruksbiler så vi har plass til fine MX'ne da. MX5 parking only-skiltet er allerede på plass på garasjen vår så.
Da får jeg ødelegge alt med smurfelimmoen Er det i morgen det skjer? Burde kanskje rydde og vaske litt før alle kommer lørdagen.
Har en 8 seriers Bowlingturnering på søndag, så denne helga er skikkelig ikke aktuell, bursdagsfeiring eller ikke. 8 serier bowling bør man være uthvilt til
Snakket med kvinnen, og hun hadde ikke planer på fredag, men jeg fikk klar beskjed om å dra. Så det ser ut til at det blir meg + pils på trappa
(Hun var forresten lite fornøyd med å bli kalt for øksa, så jeg trekker det tilbake og kaller henne "kvinnen" heretter)
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
LoKi wrote:Har en 8 seriers Bowlingturnering på søndag, så denne helga er skikkelig ikke aktuell, bursdagsfeiring eller ikke. 8 serier bowling bør man være uthvilt til
Snakket med kvinnen, og hun hadde ikke planer på fredag, men jeg fikk klar beskjed om å dra. Så det ser ut til at det blir meg + pils på trappa
(Hun var forresten lite fornøyd med å bli kalt for øksa, så jeg trekker det tilbake og kaller henne "kvinnen" heretter)
Bowling er artig, spilte faktisk før.
Hadde kul t-skjorte også... Bowlere gjør det i alle hull.
Kremgutt, bowler, alle hull, the plot thickens
Ja, kunne tenkt meg å oppgradere den gamle boksen min, kjøpt ved launch i 2005. Men ufattelig nok - og mot alle odds - nekter den å kvele. Og jeg har en gamerscore på like over 10.000 pts, så den har ikke akkurat stått pent lagret heller.
Nå som man har option å legge spilla på harddisken så sliter jeg med mine ynkelige ~10 GB.
Hauk wrote:Ja, kunne tenkt meg å oppgradere den gamle boksen min, kjøpt ved launch i 2005. Men ufattelig nok - og mot alle odds - nekter den å kvele. Og jeg har en gamerscore på like over 10.000 pts, så den har ikke akkurat stått pent lagret heller.
Nå som man har option å legge spilla på harddisken så sliter jeg med mine ynkelige ~10 GB.
Var det ikke en Elite-bundle med Forza3 tro?
Hehe...min ble også kjøpt ved launch...Og er en evig sliter. Fantastisk maskin.
Forza 3 kommer nok i bundle den også. Antageligvis med samme setup som Modern Warfare 2 bundelen, dvs 250Gb HD ++
I dag kl. 1000 var jeg først inn døra på Elkjøp, og først ut døra igjen med Forza3 i hånda. En liten svipp-tur innom jobben, og så får man hjem og råne opp noen gamle Datsuner i kveld