Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vegard wrote:Tirerack har closeout på div ssr. Så litt hyggligere priser.
Den linken funket den - SCHWEEET
De syns jeg så råtøffe ut i sort
Sorry for å følge opp med nok et noob spørsmål innen felger, men såvidt jeg har lest meg frem så er 16 tommer best hvis jeg ikke kommer til å kjøre bane, men mest by og land kjøring. Er det sånn jevnt over riktig? Det skal som sagt brukes til sommer-dekkene....
Zito-felgene som knekten har synes jeg er blofeite. Slipstreamene jeg har er også kule, og de er lette i tillegg. (Bare ikke kjøp dem hvite, det har jeg enerett på i klubben )
16" veier 13.5 lbs
Skulle jeg brukt penger på felger (over 2k per felg), så hadde jeg leita etter no mer eksotisk enn det alle andre kjører med. Vet ikke hva du må ut med for RB, men det er nok mange andre feite felger i samme prisklasse som ikke er så utbredt i klubben
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
felger er og blir en veldig subjetktiv sak.. alle liker forskjellige greier, heldigvis.. dette er jo noe av det som endrer stilen på bilen mest også.. så kjipt om alle har samme utseende
jeg var forholdsvis sær i felgvalg, og har ikke sett noen andre her på berget med like felger enda.. (arild sine er annen farge)
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Felger er som sminke på damer, det er mangen forskjellig, store veninne kretser bruker gjerne samme etter å diskutert på ett party, men er ikke alltid det er like bra resultat.. Slikt er det vel litt av her på forumet også..