Okei. Jeg får bryte inn her

Det er riktig at godkjenningspapirene er et salgsargument, men fakta er at mine originaler ligger på et fanden så utigjengelig sted. Og med det mener jeg at de
kan ligge på ett av 3 loft, men sannsynligvis har hver og en av dere allerede brukt papirene til personlig hygiene etter dobesøk

. Nettopp - resirkulert etter 2 X flytteryddinger.
Kopiene ligger vel i arkivet til biltilsynet enda, og for ordens skyld: det var en

jobb å grave frem alt fra tekniske data på BBR - Mx-5ern, utslippsdokumentasjon fra TUV og California samt uttalelser fra Mazda Norge. I tillegg kommer personlige kontakter - comprende? Enhver skjønner at det å få godkjent en bil i Norge med godt over dobling av effekten ikke akkurat er venstrehåndsarbeid.
Forresten kjørte vi godkjenningen på drøye 150 rwhp; ikke stort mer enn en frisk Greddy

- Noe som gjorde det mulig.
Så til alle som ønsker å gå den harde vei: Lykke til!
Og til dere andre: det er en godkjent en til salgs...
Tormod