Forza Motorsport 3 - 1994 MX-5 - store bilder
Moderator: Styremedlemmer
- HegeCecilie
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 745
- Status: Offline
Hvor bor du/dere da? 

| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
Jeg bor på Vestli. Hun skulle visst også på fest en plass der i høgget om jeg stakk til dere, så det blir nok Nedre Romerike/Vestli som trenger dekking. Ikke lange kjøreturen med andre ordCelia* wrote:Hvor bor du/dere da?

Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Hauk
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 569
Festbrems-modus: Forza i fylla funker ikke noe videre... been there. Men det er vel ikke kickass rundetider som er poenget her. 
Multiplayer med en miks av edru og drita personer blir også fort "ampert" og ender alltid med hard platekontakt. Been there too!
...også går det rykter om at det går an å bare ta etpar pils i løpet av en kveld også!

Multiplayer med en miks av edru og drita personer blir også fort "ampert" og ender alltid med hard platekontakt. Been there too!
...også går det rykter om at det går an å bare ta etpar pils i løpet av en kveld også!
Noen som er med på en turnering eller lignende en dag, hadde jo vert artig og tatt en dag med org. NA en med NB og en med NC, bestemt banen og slikt øve inn banen og stilt inn bilen til banen.
Dette gjorde eg og noen kompiser hver søndag med fonza2, bestemte oss for bil og bane, øvde inn banen og stilte inn bilen til neste søndag.
Var megen morro og likt, morsomt og se hva justeringer de andre hadde valgt (justering av bremser, gir, dempere, vinger etc...)
Dette gjorde eg og noen kompiser hver søndag med fonza2, bestemte oss for bil og bane, øvde inn banen og stilte inn bilen til neste søndag.
Var megen morro og likt, morsomt og se hva justeringer de andre hadde valgt (justering av bremser, gir, dempere, vinger etc...)
-Pajero 3,2 DID 01
x90 miata grå
x90 miata rød
xVW passat 98 stv tdi
x93 miata blå
xToyota supra MKIV euro-spec 94. 575rhp
xCitroen saxo el. 02
xOpel rekord 19L 67.
xHonda crx delsol vti 93
xPeugeot 205 1,9GTI 90. + en 1,6 gti
x 2 stk VW polo 1,3 88.
x90 miata grå
x90 miata rød
xVW passat 98 stv tdi
x93 miata blå
xToyota supra MKIV euro-spec 94. 575rhp
xCitroen saxo el. 02
xOpel rekord 19L 67.
xHonda crx delsol vti 93
xPeugeot 205 1,9GTI 90. + en 1,6 gti
x 2 stk VW polo 1,3 88.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Jeg bruker alltid litt tid på single player før jeg gidder kjøre online, men har en del habile clean racer venner, så det er mulig å få til noen bra 8 player race for de som er interesserte. Mitt xbox live nick er samme som nicket her.
For dere som ikke har prøvd Fujimi Kaido enda så er det ultra feit hill climb / drift bane med mange seksjoner. Hadde vært morsomt å hatt både 8 player race på den, og en tid takings greie, hvor hver person lager sin feiteste hill climb bil opp til class A f.eks. og så kan vi poste tider og konkurrere på en av stagene på det fjellet. (tidene kan selvsagt sjekkes online
)
For dere som ikke har prøvd Fujimi Kaido enda så er det ultra feit hill climb / drift bane med mange seksjoner. Hadde vært morsomt å hatt både 8 player race på den, og en tid takings greie, hvor hver person lager sin feiteste hill climb bil opp til class A f.eks. og så kan vi poste tider og konkurrere på en av stagene på det fjellet. (tidene kan selvsagt sjekkes online

- HegeCecilie
- 4200 RPM
nope - så klart det er plass til dere også. 
loki - ok jeg hakke no planer om å drikke så kan sikkert kjøre mot bensinpenger om det ikke er andre som er kjørbare og som har 5-seter, noe sannsynligheten er liten for hehe.
men obs - vi har ikke live da... :S og må få lånt ekstra kontroller, har bare én hehe.

loki - ok jeg hakke no planer om å drikke så kan sikkert kjøre mot bensinpenger om det ikke er andre som er kjørbare og som har 5-seter, noe sannsynligheten er liten for hehe.

men obs - vi har ikke live da... :S og må få lånt ekstra kontroller, har bare én hehe.

- HegeCecilie
- 4200 RPM
erru gal mann?! hehe er det noen som har ratt og pedaler, så er det bare å dra med det.Hauk wrote:Ratt og pedaler er et must i denne sammenhengen. Gjerne med girspake. Det er vel ingen her som helst vil ha automatgir i bilen sin?!Celia* wrote:men obs - vi har ikke live da... :S og må få lånt ekstra kontroller, har bare én hehe.

D1rk DigglerSevenord wrote:Kjøpte spillet på lørdag og må si jeg er imponert
Hva heter dere på xboxlive? Jeg er "tordfosho" og er lett med på en runde eller to
Men siden xboxen min knela i går, og den nye ikke kommer før 10. nov. blir det desverre lite med spilling....

94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
For de som sitter på gjerdet 
http://www.youtube.com/watch?v=N79lL2hf8l0
(Litt ræva kjøring + formatet ble ikke helt youtube vennlig, men man får den generelle ideen)

http://www.youtube.com/watch?v=N79lL2hf8l0
(Litt ræva kjøring + formatet ble ikke helt youtube vennlig, men man får den generelle ideen)