Jobber i kommersiell avdeling i Flytoget som Senior Markedsanalytiker.
Utdannet Cand.Polit. (Master+) i Statsvitenskap og en dash BI (merkevarebygging og markedsføring) på toppen
Er en utadvent analytiker som både liker å telle og fortelle....
Når det gjelder merkevarer og bil liker jeg tredelingen mellom funksjonelle, hedoniske (egen nytelse) og symbolske merkevarer:
Skoda (for nuftige mennesker)
VW (Das Auto) (egen nytelse)
Audi (Vorsprung durch technik) (symbolsk)
En Skoda får deg fra A til B, en VW (kan) gir deg en god opplevelse av å kjøre en god bil, mens en Audi kjøper du for å vise hvem du er. Delene i disse tre merkene er i forbausende grad de samme, som mange sikkert vet.
Yrket mitt er å prøve å oppfylle tanken om at det er ikke noe som er så praktisk som en god teori, og videreutvikle en av norges sterkeste merkevarer
For meg er en MX-5 veldig hedonisk, kjøregleden er mye viktigere enn "briefefaktoren", bilen oppleves best innenfra og ut.....