Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mx5en er nå eu godkjent, (uten anmerkning seff), bladene faller av trærne, må skrape is hver morgen, altså, det er slutt på sommern for denne gang. Nå skal bilen parkeres, for så å komme fram igjen til våren, etter enda en vinter med altfor mange timer arbeid(regner jeg med)...
Har vinterparkert eg også, Hadde eu eg også, har fikset det som manglet og tatt ut motor og gir, demontert både gir og motor alt ligger i gilde kasser..Gleder meg til sommeren eg også.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
det skulle jeg og ha gjort..... og satt i gtx råder\stempler..... men har ikke garasje, så bilen får stå og fryse.... stakars (siden den likevel er ute, blir det vel litt kjøring og...)
Hadde minstående ute første vinteren hadde en sann tykk blå bilpressening som blei trekt over kver dag når bilen var varm...
Har og defa warmup som eg bruker
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.