Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jeg betalte knapt over 4k i flyfrakt for widebodykit fra japan.. Så er tyseligvis store forskjeller.. Dette var 4 skjermer og kanalskjørt til rx7. I en diger eske.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Harald wrote:jeg betalte knapt over 4k i flyfrakt for widebodykit fra japan.. Så er tyseligvis store forskjeller.. Dette var 4 skjermer og kanalskjørt til rx7. I en diger eske.
Det er ikke sikkert det er så mye dyrere å øke volumet på hans pakke heller. I min erfaring er det dyreste absolutt startprisen fra Japan. Group buy er vel tingen da.
(bestilte forresten en mindre pakke fra Japan her en dag, innhenta fra firma i Japan 21.10, kom til Norge 22.10. Resten av tiden somla de vekk i Norge før jeg fikk den i går. Jippi for Posten)
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Harald wrote:jeg betalte knapt over 4k i flyfrakt for widebodykit fra japan.. Så er tyseligvis store forskjeller.. Dette var 4 skjermer og kanalskjørt til rx7. I en diger eske.
Den høye prisen kommer av stort volum. Er ikke sikkert det hadde blitt mye mer for et helt kit, som du sier Harald.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red