Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da nærmer det seg tiden for at jeg skal sette bilen i vinterdvale, men før det skal den eu-godkjennes. Jeg skal skifte olje på den også, men lurer nå på om det er smartest å vente til mars-april når jeg henter den fram igjen? Tips? Og var det Mobil 1 som var den beste olja igjen?
Du bør skifte olje før lagring, siden gammel olje kan inneholde kondens og forurensinger som kan skade motoren når den står stille så lenge.
Kjør bilen varm med den nye oljen før du setter den i vinteropplag.
Jeg kommer til å bytte før jeg lagrer den. Det som er viktig er at motoren ikke står med vann eller bensin i olja da dette kan gjøre slemme ting med lager.
en liten diggresjon: HF-mx5T har du stor garasje du eller? siden du kan gjøre sånne ting tenker jeg på.... Det er noe jeg ønsker meg... et mekkested...
Har du vært på handletur i sverige HF? Det er vell ikke du som har kjøpt godsakene til Peter Johansson? Kom til å tenke på det når du la ut turbokitet for salg.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
edw , jeg har ca 400m2 garasje sammen med noen kompiser..
nei jeg har ikke handlet noe fra sverige. bestillt litt fra usa. mere kommer(stempler og råder kanskje). så får vi se hvor mye det sporer av i vinter. regner med motorbygginga mi sporer av omtrent som understell osv..
Hvor mye koster en slik ferdig momset og fraktet inn i norge, har lyst på en slik, motoren min ligger i deler også, trenger ikkje bytte olje eg heller,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Betaler 500 i månaden er fleire stk på ett gammalt fruktlager, god plass og masse utstyr, inkludert strøm..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..