NSK har sin årlige motorsportaften nå på Onsdag 18. november. Jeg var der for et par år siden og kan absolutt anbefale turen for de innen rekkevidde.
Gleder meg til å høre om GT klassen. Ganske unikt i Norge at vi har en klasse nesten uten regler med forholdsvis mange deltakere.
Det meste av folk innen Norsk motorsport kommer til å være der blant annet Tommy Rustad.
Info inkludert når og hvor her:
http://sportsvogn.no/sitepageview.aspx?articleID=195
Motorsportaften med NSK 18. november
Moderator: Styremedlemmer
Re: Motorsportaften med NSK 18. november
vurderer å ta en tur.. er 3 min hjemmefra.. si fra om du skal da..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
koster det noe for ikke medlemmer?
er forresten 2 min. hjemmefra..
er forresten 2 min. hjemmefra..

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Det koster ikke noe og de sjekker ikke leg i døra akkurat. Usikker på om det er medlemmer only. Jeg tenkte i allefall ikke på det når jeg var der sist (men jeg er medlem..). Typisk åpent hus med drøssevis av bilgærne folk.
- AJF
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 282
Jeg skal dit, selv om jeg bor hele 20min unna:-)
Var ikke noe spørsmål om man var NSK medlem eller ikke når jeg var på tilsvarende arrangement for noen år siden..
Var ikke noe spørsmål om man var NSK medlem eller ikke når jeg var på tilsvarende arrangement for noen år siden..
ser ut som det dukker opp andre ting her i kveld.. så ses nok ikke i alle fall 

-*Snylter*-
Bra kveld. Fikk dessverre ikke med meg hele presentasjonen av GT-serien. Synd da det virket veldig spennende og var en stor kontrast til multimillion STCC satsingen til Tommy Rustad.
Jeg kommer til å prøve å få med meg noen løp av GT-serien i 2010 (som tilskuer..). Det er helt utrolig maskineri som er med der. Alt fra GT1 Corvetter i flere mill klassen til blodtrimma UrQuattro som spretter i mellom 1000 hesters Supraer og gamle datsuner. Masse forskjellige biler i 4 forskjellige klasser. Sikkert god underholdning og et fint avbrekk i fra fyll og fanteri på Gatebiltreffene.
Bilen til Rustad var utstilt i lag med et par biler fra GT-serien. Rustad kjørte mellom 8-10 grader camber bak for å få mindre grep... ca. "290" hester på 2l Volvo 5'er begrenset av en 64mm restriktor før spjeldet. Gøy å se en 2009 spec racer så nære. Ikke mye gatebiltrim i et slikt motorrom akkurat.
Ellers var det en fin gjennomgang av hvordan det er å kjøre 24timers løp på Nordsløyfa. De hadde utrolig problemer med bilen. Ikke kjør Peugot om man vil at bilen skal holde i 24 timer. Og det krever masse $$$ Bare det å sette opp et partytelt på 3x6mm i depot kostet 10K i leie av plass. Takke seg til Turistkjøring i RatX5'1.
Jeg kommer til å prøve å få med meg noen løp av GT-serien i 2010 (som tilskuer..). Det er helt utrolig maskineri som er med der. Alt fra GT1 Corvetter i flere mill klassen til blodtrimma UrQuattro som spretter i mellom 1000 hesters Supraer og gamle datsuner. Masse forskjellige biler i 4 forskjellige klasser. Sikkert god underholdning og et fint avbrekk i fra fyll og fanteri på Gatebiltreffene.
Bilen til Rustad var utstilt i lag med et par biler fra GT-serien. Rustad kjørte mellom 8-10 grader camber bak for å få mindre grep... ca. "290" hester på 2l Volvo 5'er begrenset av en 64mm restriktor før spjeldet. Gøy å se en 2009 spec racer så nære. Ikke mye gatebiltrim i et slikt motorrom akkurat.
Ellers var det en fin gjennomgang av hvordan det er å kjøre 24timers løp på Nordsløyfa. De hadde utrolig problemer med bilen. Ikke kjør Peugot om man vil at bilen skal holde i 24 timer. Og det krever masse $$$ Bare det å sette opp et partytelt på 3x6mm i depot kostet 10K i leie av plass. Takke seg til Turistkjøring i RatX5'1.
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
sliter men influensa om dagen, så liker ikke tanken på å smitte folk.
irriterer meg at jeg ikke tok turen..
irriterer meg at jeg ikke tok turen..

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |