hadde vært bedre som før, at man hele tiden kommer til siste, og heller må velge å klikke på første om man ønsker det

kronglete forklart...

Moderator: Styremedlemmer
Meget godt forslag, men hender også at så lenge man ikke besøker forumet etter et varsel, så får man ikke nytt varsel..arildh wrote:Hei.
Jeg skulle ønske at mailen som blir sendt ut for varsling av oppdatert tråd inneholder den nye posten.
Er jo egen link i mailen man får, hvor man kan slutte å følge med på tråden.EspenAndre wrote:Meget godt forslag, men hender også at så lenge man ikke besøker forumet etter et varsel, så får man ikke nytt varsel..arildh wrote:Hei.
Jeg skulle ønske at mailen som blir sendt ut for varsling av oppdatert tråd inneholder den nye posten.
vet ikke hvordan det blir da, kjipt å få masse mail om en tråd man ikke lenger ønsker å lese i også..
Kan seff bare melde seg av listen da men..
For å si det slik så har bildene alltid blitt kuttet for NOEN. Spørsmålet er som du er innpå hvilken oppløsning folk sitter på. Skal man være helt sikker på at ingen bilder kutter må man legge inn bildene ihvertfall mindre enn 800 pixler i bredde. Nytter ikke å se at bildene ikke kutter for seg selv og så tro alt er velPelle wrote:Problemet med at noe av bildene blir kuttet, har det noe med formatet på skjermen min å gjøre
(Fujitsu Siemens Lifebook)?
På jobben hvor jeg har større, bredere skjerm, kommer hele bildet frem.
Håper det kan gjøres noe med det.
Ellers har jeg stor tro på at dette blir bra.
Var dette ment som en spydighet? Beklager isåfall tilbakemeldingen min. Fortsett slik så blir nok forumet attraktivt.arildh wrote:Kanskje de på Bimmers leser hele tråden før de poster også. Nytt design er under arbeid.
Kan ha noe med at det har blitt skrevet her en haug ganger i denne tråden at designet er under utarbeiding.MX-5 Halden wrote:Var dette ment som en spydighet? Beklager isåfall tilbakemeldingen min. Fortsett slik så blir nok forumet attraktivt.arildh wrote:Kanskje de på Bimmers leser hele tråden før de poster også. Nytt design er under arbeid.
Hva sier forøvrig reglementet om slikt?
Takk for meg !
Jeg tror ikke du er rette person til å dra frem reglementet når det gjelder innlegg her inne (hvis du lurer på hva jeg mener med det så tar vi det i plenum), dessuten så er det ikke vits å være så hårsår.MX-5 Halden wrote: Var dette ment som en spydighet? Beklager isåfall tilbakemeldingen min. Fortsett slik så blir nok forumet attraktivt.
Hva sier forøvrig reglementet om slikt?
Takk for meg !