Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fikk en MSPNP i posten for par uker siden og tenkte jeg skulle klaske dette inn i bilen.. har lest en del på MiataTurbo sin Megsqiurt side, men kan ikke si jeg er HELT der enda..
.. er egentlig ute etter litt erfaring fra dette
Har regnet meg frem til at jeg kan bytte til PnP'n og laste inn base MAP med stock + MAF.. og egentlig være der jeg er idag.. *tror jeg*
Har med deler for å ta bort MAF, så dette må også skje i den nære fremtid.. regner jeg med!
er vel egentleg litt forbi der men kjører nå med mspnp og greddy turbo og manifoil hehe
i tilleg har eg fjernet luftmengde måler montert stor IC, større dyser og litt sånt
funker det
- Mazda Xedos9 `98 2,5
- Mazda B2500 `96 2,5D
- Mazda 929 `89 3,0
x Mazda Mx5 `95 - 1.8 helt orginal
x Mazda Miata `91 - 1.6T
mariusba wrote:
Har regnet meg frem til at jeg kan bytte til PnP'n og laste inn base MAP med stock + MAF.. og egentlig være der jeg er idag.. *tror jeg*
lurer også på dette, da eg har fjerna turbo atm og hadde sluppet å demontere PnPen da:)
Elanzer wrote:er vel egentleg litt forbi der men kjører nå med mspnp og greddy turbo og manifoil hehe
i tilleg har eg fjernet luftmengde måler montert stor IC, større dyser og litt sånt
funker det
Fjernet du AFPR fra gReddy også?
Og var det du som "mappet" bilen når du drev på med dette? (AFPR, MAF, dyser osv)
Eller kjører du uten AFPR og MAF, med en "stock" .msq..?
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
har man programmerbar styring, er det ingen grunn til å ha afpr greiene. skaper mer problemer enn det løser.. standard 1:1 bensintrykkregulator er beste løsningen når man har bytta ecu. det andre greiene er jallamekk nødløsning for de som ikke har justerbar ecu.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Det var det jeg regnet med.. men blir det da at man fortsetter å ha AFPR der, til man har "mappet" den ut av systemet..? Eller tar man den ut når pnp'n dyttes inn, med "stock" .msq..?
Er det muligens da det er kjekt med litt skills, en Lc-1 og en rullende landevei et par mil unna
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal