Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
personlig synes jeg det å kjøpe en 318 feks, altså bmw uten 6 sylindre, blir litt som å kjøpe audi med fwd.. rett og slett feil.. sikt ihvertfall på en 320 gjerne manuell og. ellers har jeg ikke så mye erfaring med akurat 3 serie, men min e39 5serie med 2.5 motor har vært relativt problemfri siste 100k km. meget fornøyd.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Kjører sjøl 04mod 320d touring m-sport m/manuell.
Har hatt den i etpar tre år no og det er knirkefritt-ingen problem.
God stell med vask og dekkskifte,samt service så har man det fint
-gode kjøre egenskaper både på sommer & vinter
-0.43 på langkjøring
-0.55 på blanda
Råd:
velg en fra facelift 03->, og kjøp den med mest utstyr & lav km-stand
-andrew
If you want to go faster, you will have to add lightness. - C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman
Vet ikke hvordan det er med E-46.
Men på E-39, så er en 2000 mod 520 en 2.0L med 150hk, og en 2001 520 mod en 2.2L med 170hk. (Bensin).
Jeg har sistnevte, og ville ikke hatt en med mindre motor..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Foreldra mine kjører ein 99 mod 320 bensiner, er av de mest komfortable bilene eg har kjørt:)
Aldri problemer med de heller, eineste som har røket på denne er vel abs føler i et sete, og non foringer(som er slitedeler)..
Løp å kjøp sier no eg, men sekser er et must!
eller om du hadde hatt råd er jo 8 eller 12 er fra bmw herlige saker
hatt en 540 e34, hissig sak med sine 1.7 tonn og 1.6-1.7 liter på mila (da med heeeilt rolig kjøring)
Sjekk bilen grundig for rust, disse sliter litt med dette i dører/panser/bakluke. Er vel 8 år goodwill-garanti fra BMW på rust, så kan lønne seg å kjøpe en facelift fra 03+. Ta gjerne bilen på bukk for å sjekke bakaksel og gulv, da disse sliter med Sub-frame disaster, dvs at bakakselen blir revet av fra gulvet. Dette er DYRT å fikse.
320 kom med både 2.0 og 2.2, sistnevnte er kvikkere og billigere i drift.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack