Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Glidelåsen på bakvindu er revnet på den delen som sitter fast på soft top.
Ønsker tips!!
Har noen:
- byttet glidelås?
- Montert nozip glassvindu?
- andre smart løsninger
Kostet ikkje meir enn 1800 for ny kalesje hos cobrioworld, Hvor mange kroner blei frakt og moms på då..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Vinyltaket har en vekt på 4kg og en volumvekt på 10 kg. (hvordan vet jeg det? Har et vinyltak i transitt til norge )
Frakt kommer på 470 kroner med Jetcarrier. Caben kosta $243 dvs ca 1700,-
Det blir 0 kroner i moms, da det er danskene som betaler moms.
Mva grunnlag er 2170 Nok. Mva blir ca 521 nok.
Pris hjem i postkassa ferdigfortolla er ca +- 2700 nok
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Det heter MerVerdiAvgift, ikke moms..
Men i Danmark sier de moms når de snakker om MVA.
HansT wrote:
Vidar wrote:Det blir 0 kroner i moms, da det er danskene som betaler moms.
Gikk jeg glipp av noe her?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Er det vanskelig å bytte slikt tak, eller er dette en enkel sak, Vurderer å bytte mitt, men vet ikkje om eg skal ha med glassrute eller uten, blir ihvertfall zip less,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Det meste går. Men det umulige bruker du et par timer ekstra på..
Bestilte med zipper jeg, er jo bare å bruke den gammle ruta mi, så kan jeg legge ned taket uten å bruke glidelåsen min..
Mazdafreaks wrote:Er det vanskelig å bytte slikt tak, eller er dette en enkel sak, Vurderer å bytte mitt, men vet ikkje om eg skal ha med glassrute eller uten, blir ihvertfall zip less,
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Det heter MerVerdiAvgift, ikke moms..
Men i Danmark sier de moms når de snakker om MVA.
Tja.... Moms står for MerverdiOMSETNINGSavgift og er også en vanlig brukt form av ordet i Norge.... Går du inn på skatteetaten.no finner du at en også bruker moms i mange artikler der..
Nesten så en kan si "Kjært barn" har mange navn... selv om "kjært" blir litt søkt i denne sammenheng..