Sitter med min orginale servo styrings snekke og fjerner div- seals etc.
Følger i hovedsak flyin-miata sin how-to:
http://www.flyinmiata.com/tech/depower.php?x=1
Ser også på denne, da styresnekkene er rimelig like: (håper linken funker uten å måtte logge seg inn)
http://forum.teamfc3s.org/showthread.php?t=54847
Det jeg legger merke til er at han i link nr to fjerner en seal som flyin miata ikke fjerner og at han sveiser fast en del.
Sealen som han fjerner er enkel å ta ut på mx-5 snekka, kun en c-clip som må av (gjemt bak lageret, som du kan dra rett av).
Det jeg spør om er burde denne fjernes? (Ser ingen grunn til at den ikke skal fjernes) og har mx-5en denne "slopen" som han nevner og sveiser fast i rx-7 fc3s snekka. Under har jeg lagt ved noen bilder av delene i min snekke.
diskuter!
^ bildet viser selve shaften, c ring, sealen og kulelageret.
^ bildet viser kun sealen
^ er dette det samme punktet som vedkommende i link to sveiser fast?
^ nærbilde av punktet jeg peker på i bildet over
Til slutt:
Disse hakene som skal bøyes tilbake for å ta ut tie rod?
Håper på gode innspill her...