Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kjørte 90/100-pærer på de andre bilene jeg har hatt, og det er en stor upgrade.
Men reflektoren kan få no jævli med juling av slikt, og jeg vet ikke hvor sårbar den er på disse bilene.
Funka som flesk på div Ford og Opel vaffal
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
LoKi wrote:Kjørte 90/100-pærer på de andre bilene jeg har hatt, og det er en stor upgrade.
Men reflektoren kan få no jævli med juling av slikt, og jeg vet ikke hvor sårbar den er på disse bilene.
Funka som flesk på div Ford og Opel vaffal
Kjører du med "rally"-pærer så bør ledningsnettet oppgraderes. Det er ikke lagd originalt for å tåle den strømmen over lengre tid. Ledninger og releer blir svidd, i tillegg får du som oftest svidde reflektorer også (hvitt belegg i en trekant over lampene)
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
LoKi wrote:Kjørte 90/100-pærer på de andre bilene jeg har hatt, og det er en stor upgrade.
Men reflektoren kan få no jævli med juling av slikt, og jeg vet ikke hvor sårbar den er på disse bilene.
Funka som flesk på div Ford og Opel vaffal
Kjører du med "rally"-pærer så bør ledningsnettet oppgraderes. Det er ikke lagd originalt for å tåle den strømmen over lengre tid. Ledninger og releer blir svidd, i tillegg får du som oftest svidde reflektorer også (hvitt belegg i en trekant over lampene)
Jau, hadde en mistanke om det. Derfor jeg ikke kjører med det nå.
Hadde jeg kjørt NB, så hadde jeg pumpa på med Xenon-kit, og laget det slik at det var lett å sette på det originale ved behov.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro