Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nokon som har hatt denne type lekasje før rundt "girstang-inngang mot kassen" området? Det låg olje rundt der....er det ein pakning som pleier ryke heromkring?
disse to er "alltid" røket dersom bilen har noen km på meteret.. kommer oljen ovenfra så er det nok disse.. ellers synes jeg det kunne se ut som det var simmeringen i bakkant av kassa som lekker. men det er vel bare synsbedrag.. kjøper du deg shortshift så pleier du å få med de to delene over.. kan være like greit
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Har akkurat byttet den simmerringen i bakkant av kassa, og venter på de to øvre mansjettene i posten fra england.
Jeg måtte bytte mansjettene på den forrige og på den jeg har nå. Tror gummins beskaffenhet har vel så mye å gjøre med alder.
Tro hvorfor pappa alltid kalte meg "dårlig gummi"?
Simmerringen må være original Mazda, koster nesten 300 kro, og vær obs på at den er merket med "up" og "down". Det er et lite hull i den som skal vende nedover.