Suzuki er kjent for god kvalitet, men ikke fullt så gode seter, men du har ingen bekymringer for å komme deg frem

Moderator: Styremedlemmer
Tdi eller 1,8 bensinturbo, er jo blitt grisebilligt,, hvorfor spare litt på bilen når man kan få så mye mer for så lite mer..Martin-san wrote:gode poeng. Har funnet denne da: 20159152. Er 1.8 som kanskje er litt bedre? Har litt lite peiling på dette, så er veldig glad for den hjelpen jeg får her nå =)
Er den godkjent for å trekke nesten det dobbelte av hva bilen veier?Mazdafreaks wrote:Tdi eller 1,8 bensinturbo, er jo blitt grisebilligt,, hvorfor spare litt på bilen når man kan få så mye mer for så lite mer..Martin-san wrote:gode poeng. Har funnet denne da: 20159152. Er 1.8 som kanskje er litt bedre? Har litt lite peiling på dette, så er veldig glad for den hjelpen jeg får her nå =)
Ellers så drar passaten min mer enn suzyky, 2200 på hengern..
Jeg ga 70 for minMartin-san wrote:grand vitara er vel kanskje litt i det dyreste laget for meg. Kan maks gi 70 000,- for bil. Har ikke mer enn det gitt. Kunne godt tenke meg en passat med tdi, men om man skal ha den med nogenlunde lav km må man vel litt høyt i pris?
Skrev dette litt før i tråden martinsiemens wrote:Jeg havnet på en suzuki grand vitara med 2 liter TD, 2000 mod, er veldig fornøyd med den, drar bra med turbo,.
Suzuki er kjent for god kvalitet, men ikke fullt så gode seter, men du har ingen bekymringer for å komme deg fremsuzukin min drar ca 1700 kg på hfeste også
Så lenge bil + maks lovlig vekt på hengeren ikke overskrider 3500 kg så holder det med B. ("Campingvogn-regelen").mussa wrote:Alle hengere over 750kg må ha brems, og man må vel ha BE førerkort..
Stemmer, og/eller at vekten av henger ikke overskrider bilens egenvekt med fører.. Da kan jeg faktisk dra 1.4 tonn med Pajeroen da..Hauk wrote:Så lenge bil + maks lovlig vekt på hengeren ikke overskrider 3500 kg så holder det med B. ("Campingvogn-regelen").mussa wrote:Alle hengere over 750kg må ha brems, og man må vel ha BE førerkort..
Uten E så er det maks vekt på hengeren som gjelder når beregninger gjøres, uansett om den er lastet eller ikke. Med E er man "skolert" og automatisk i stand til å vurdere reell vekt på hengeren til en hver tid.