Spotta en mørk NA i strømmen ca. 20.40 ikveld, med chrome stylebar, stod og venta v fotgjengerfeltet mellom senteret og garasjen.
Også spotta jeg selvfølgelig Mr. edges i garasjen.
Møtte også Loki på vei oppover dit;)
Mørk NA strømmen
Moderator: Styremedlemmer
- erikxedge
- 2000 RPM
- Status: Offline
Re: Mørk NA strømmen
At noen frivillig beveger seg inn i det parkeringshuset og senteret om dagen fatter jeg ikke. Makan til stress og kaos...
Medl.nr 808
00 Mx-5 NB
Biler har 2 seter. Alt annet kalles buss.
00 Mx-5 NB
Biler har 2 seter. Alt annet kalles buss.
Den mørke (les burgunder røde) NAen med chrome stylebar var trillan på julegaveshoppings med fadern!
Vi tok en tur innom Shell på vei hjem for å fylle på litt fuel. Når vi da skulle starte den igjen var den død.. Så da blei vi stående på "rånebil-parkeringa" på Shell på Strømmen i en 20 minutters tid før den starta igjen.
Vi tok en tur innom Shell på vei hjem for å fylle på litt fuel. Når vi da skulle starte den igjen var den død.. Så da blei vi stående på "rånebil-parkeringa" på Shell på Strømmen i en 20 minutters tid før den starta igjen.
- Det man ikke får me' i MX5en, e'kke verdt å ha me'!
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 852
Da har jeg spotta deg også da;) hørte du rusa motorn litt mens du stod og venta, så tenkte du var ivrig på å komme deg videre, men det var vel kansje for å ikke stoppe igjen? hehe...
Hva var galt?
Erik: var der fordi jeg ikke har kjøpt noen gaver og det var masse gode tilbud;)
Hva var galt?
Erik: var der fordi jeg ikke har kjøpt noen gaver og det var masse gode tilbud;)
Det var du som susa forbi meg ja 
Var ikke så galt å være der i går kveld, selv om det var litt mye folk der. Fant parkering i første etasje, og fikk fiksa alt jeg skulle før kl 21.00.
Julegaveshopping ferdig: Check!

Var ikke så galt å være der i går kveld, selv om det var litt mye folk der. Fant parkering i første etasje, og fikk fiksa alt jeg skulle før kl 21.00.
Julegaveshopping ferdig: Check!
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
-
- 7200 RPM
Jupp, det var det, hadde vært i sverige med venninna mi, og skulle på strømmen før vi skulle hjem og spise, så hadde det litt travelt:P sulten etter nesten 12 timer på veien ass!
Shoppinga på strømmen gikk som en drøm den, men jeg vurderer sterkt å snekre meg en plog til neste år, så jeg bare kan brøyte meg igjennom alle de tullingene som står i veien for meg der inne hele tiden...
Shoppinga på strømmen gikk som en drøm den, men jeg vurderer sterkt å snekre meg en plog til neste år, så jeg bare kan brøyte meg igjennom alle de tullingene som står i veien for meg der inne hele tiden...
Hehe, så du gikk over mens jeg stod å venta? Så det var et par blikk fra noen folk.. Var fattern som kjørte hjem igjen, men rusinga var pga. redd for stopp igjen, ja!Kolbotn wrote:Da har jeg spotta deg også da;) hørte du rusa motorn litt mens du stod og venta, så tenkte du var ivrig på å komme deg videre, men det var vel kansje for å ikke stoppe igjen? hehe...
Hva var galt?
Aner ikke hva som var galt.. Pappa mente det var at den fikk for mye bensin, men ikke veit jeg! Det samme har skjedd en gang før.
Virker som at den ikke tåler å stå litt lenge for så å kjøre en 5 minutter.. Hvis ikke er det noe galt med Strømmen.. Der det har skjedd begge gangene!
Fant plass med en gang jeg også, itte no problem..!LoKi wrote:Var ikke så galt å være der i går kveld, selv om det var litt mye folk der. Fant parkering i første etasje, og fikk fiksa alt jeg skulle før kl 21.00.
- Det man ikke får me' i MX5en, e'kke verdt å ha me'!
-
- 7200 RPM
jupp, jeg gikk over veien, kikka også, tenkte "Hmmm, hvem er det der?"
Rart, min stopper aldri i strømmen (heldigvis) *bank i bordet*
Rart, min stopper aldri i strømmen (heldigvis) *bank i bordet*