arildh wrote:Bra tiltak. Kutt byråkratiet å la de som brenner for dette sette i gang.
Rudolf wrote:Sekretær wrote:Når det gjelder lokallaget for østlandet vil de stille på lik linje med lokallagene for midt-norge og rogaland. De vil være underlagt styret, og derfor vil vi ta det gjennom valgkomitéen (som består av Geir Bossum og Truls Reinskau). Jeg skal ringe med Truls eller Geir i løpet av neste uke.
Er enig i at en turkomité kan opprettes snarest mulig. Men syntes det burde slås sammen med lokallaget når det er oppe og går. Skal høre med de ande i styret om deres synspunkter.
Hvem snakker om
turkomitè ??
Jeg stiller til et interimstyre for en østlandsavdeling, ikke noe turkomitè.
Skjønner fremdeles ikke hvorfor vi skal ha noen valgkomitè.
En valgkommitè skal ha som oppdrag å finne egnede kandidater.
De to personene som er nevnt er uhyre sjelden på forumet.
(Truls Reinskau (Bocken) har skrevet 51 innlegg, Geir Bossum har skrevet 65)
De vet vel ikke spesiellt mye om hvem som er aktive og hvem som kan tenkes å bidra (tror jeg).
Her burde styret ropt: JIPPIIII, sett i gang !
(..... ikke sette i gang en byråkratisk mølle)
Det er nå min mening.
Erik
Sekretær wrote:Dette er et veldig bra tiltak.
Syntes dette likner litt på et positivt svar.
Jeg var kanskje litt vag med ordet "turkomité". La alt under dette da komité for turer, treff, arrangementer osv.
Ang. å komme i gang:
Sekretær wrote:Er enig i at en turkomité kan opprettes snarest mulig.
For å være litt streng nå: Det er lov å lese hele teksten før dere svarer

Komitéen vil bli opprettet så fort det lar seg gjøre, papirmølla går sin gang og alt blir integrert i lokallaget etterhvert. Men det vil da ikke gå ut over en eventuell "arrangementkomité"
Det er fullt lovlig å arrangere turer på eget initiativ, noe vi også har sagt tidligere at vi verdsetter. Alle klubber trenger ildsjeler som vil ta i et tak, selv om det desverre ikke alltid er god oppslutning.
Men nå er dette en klubb. Her har vi et styre og lokallag. Lokallagene er underordnet styret og velges på vanlig måte. Er dere ikke fornøyd med valgkomitéen? Still til valg neste gang, det er ingen som stopper dere.