Fikk vi egentelig svar på dette?? mulig jeg må ha det inn med teskje for å skjønnePelle wrote:Spørsmål:
Har valgkommiteen vært aktiv ved danning av de andre lokallagene?
Ellers støtter jeg Erik

Moderator: Styremedlemmer
Fikk vi egentelig svar på dette?? mulig jeg må ha det inn med teskje for å skjønnePelle wrote:Spørsmål:
Ellers støtter jeg Erik
Det er mulig jeg er litt treig her, men jeg skjønner ærlig talt ikke hva du menerSekretær wrote: Komitéen vil bli opprettet så fort det lar seg gjøre, papirmølla går sin gang og alt blir integrert i lokallaget etterhvert. Men det vil da ikke gå ut over en eventuell "arrangementkomité"
Det er fullt lovlig å arrangere turer på eget initiativ, noe vi også har sagt tidligere at vi verdsetter. Alle klubber trenger ildsjeler som vil ta i et tak, selv om det desverre ikke alltid er god oppslutning.
Det er før min tid som sekretær så dette trenger jeg hjelp av andre til å svare på. Har sendt forespørsel og venter på svar.siemens wrote:Fikk vi egentelig svar på dette?? mulig jeg må ha det inn med teskje for å skjønnePelle wrote:Spørsmål:
Ellers støtter jeg Erik
Rudolf wrote:Det er mulig jeg er litt treig her, men jeg skjønner ærlig talt ikke hva du menerSekretær wrote: Komitéen vil bli opprettet så fort det lar seg gjøre, papirmølla går sin gang og alt blir integrert i lokallaget etterhvert. Men det vil da ikke gå ut over en eventuell "arrangementkomité"
Det er fullt lovlig å arrangere turer på eget initiativ, noe vi også har sagt tidligere at vi verdsetter. Alle klubber trenger ildsjeler som vil ta i et tak, selv om det desverre ikke alltid er god oppslutning.![]()
Hvilke turer og kommitèer er det du snakker om ?
Hvorfor må det være en papirmølle ?
Vi foreslår å danne en avdeling for Østlandet, ikke noen turkommitè.
Erik
Dette er det jeg svarer på. I siste setning står det også forslag om dannelse av lokallag, noe jeg også har svart på.2re wrote:Vær hilset!![]()
I et forsøk på å bidra til et godt nytt år slenger jeg fram et forslag som flere i miljøet har vårt inne på:
Skal vi forsøke å sette sammen en liten gjeng med interresserte medlemmer her på østlandet som kan tenke seg å stikke sine hoder sammen og komme med forslag til og dra igang f.eks treff, temakvelder eller andre tiltak som medlemmer her på østlandsområdet kunne ha interesse for?
Hvis det er stemning for det, kan dette kanskje fungere som et interimstyre og dannelse av en egen østlandsavdeling?![]()
SPEAK UP!
Samme grunn som meg dette da sekretærSekretær wrote:Det er før min tid som sekretær så dette trenger jeg hjelp av andre til å svare på. Har sendt forespørsel og venter på svar.siemens wrote:Fikk vi egentelig svar på dette?? mulig jeg må ha det inn med teskje for å skjønnePelle wrote:Spørsmål:
Ellers støtter jeg Erik
Grinete MIATA eier.............Sekretær wrote:Rudolf wrote:Det er mulig jeg er litt treig her, men jeg skjønner ærlig talt ikke hva du menerSekretær wrote: Komitéen vil bli opprettet så fort det lar seg gjøre, papirmølla går sin gang og alt blir integrert i lokallaget etterhvert. Men det vil da ikke gå ut over en eventuell "arrangementkomité"
Det er fullt lovlig å arrangere turer på eget initiativ, noe vi også har sagt tidligere at vi verdsetter. Alle klubber trenger ildsjeler som vil ta i et tak, selv om det desverre ikke alltid er god oppslutning.![]()
Hvilke turer og kommitèer er det du snakker om ?
Hvorfor må det være en papirmølle ?
Vi foreslår å danne en avdeling for Østlandet, ikke noen turkommitè.
Erik
for å huske hva tråden startet med:Dette er det jeg svarer på. I siste setning står det også forslag om dannelse av lokallag, noe jeg også har svart på.2re wrote:Vær hilset!![]()
I et forsøk på å bidra til et godt nytt år slenger jeg fram et forslag som flere i miljøet har vårt inne på:
Skal vi forsøke å sette sammen en liten gjeng med interresserte medlemmer her på østlandet som kan tenke seg å stikke sine hoder sammen og komme med forslag til og dra igang f.eks treff, temakvelder eller andre tiltak som medlemmer her på østlandsområdet kunne ha interesse for?
Hvis det er stemning for det, kan dette kanskje fungere som et interimstyre og dannelse av en egen østlandsavdeling?![]()
SPEAK UP!
Våkner tidlig vet du. Må på jobben å ordne vareopptelling i dag.Pelle wrote:Hei Trazan
Ble dette skrevet før du la deg, i så fall legger du deg for sent...?
eller ble det skrevet etter at du sto opp, i så fall står du for tidlig opp?![]()
biXen wrote:Trazan: Nå er vel sekretæren du rakker ned på over 3-4 avsnitt fra ØSTLANDET, så jeg er ikke helt med på hva ditt problem er.
Forøvrig så betyr ikke 60 innlegg at folk aldri er på forumet heller, det kan være de i motsetning til andre velger sine ord litt mer nøye
Jeg ser ikke problemet her, det er ingen som stoppes fra å arrangere turer. Hvis dere vil ha egen avdeling så jobber styret med å ordne dette. Hva er vitsen med å skrike å hyle om dette? Dere virker bortskjemte over å ha hatt hele klubben som østlandsavdeling for lenge i min mening.
Det er oppsiktsvekkende at et styremedlem (sekretæren) sier seg enig i dette her.inglar wrote:En meget god oppsummering dette herbiXen wrote:......
Hva er vitsen med å skrike å hyle om dette? Dere virker bortskjemte over å ha hatt hele klubben som østlandsavdeling for lenge i min mening.![]()
Rudolf wrote:Det er oppsiktsvekkende at et styremedlem (sekretæren) sier seg enig i dette her.inglar wrote:En meget god oppsummering dette herbiXen wrote:......
Hva er vitsen med å skrike å hyle om dette? Dere virker bortskjemte over å ha hatt hele klubben som østlandsavdeling for lenge i min mening.![]()
Sekretæren (Kim Inglar) skriver at valgkomitéen består av Geir Bossum og Truls Reinskau.
I følge referatet fra årsmøte (som han har skrevet selv), så er også Vidar Fjæran medlem av valgkomitèen.
Jeg har tidligere tatt opp spørsmålet om egen lokalavdeling for Østlandet her på forumet.
Da sa Vidar Fjæran:
"Styret i MX5/Miata Klubben er også styret i Østlandsavdelingen"
Så hvis det er opp til han (medlem av valgkommitèen), så kan vi bare avslutte dette forsøket.
Erik