Styre og stell på Østlandet
Moderator: Styremedlemmer
Re: Styre og stell på Østlandet
Slik det har vært til nå har alle styremedlemmene vært fra østlandet, og styret har også fungert osm et lokallag. Men dette er ikke riktig måte å gjøre det på. Styret skal være landsdekkende og vi ønsker derfor et lokallag for østlandet. Dette er på agendaen og vi diskuterer det også fortløpende på e-post. Jeg skrev tidligere i denne tråden at jeg skal kontakte valgkomitéen ang valg av lokallag for østlandet. I løpet av den samtalen kommer vi garantert frem til om vi trenger å involvere valgkomitéen eller om dette tas utenom valgkomitéen(skal høre om det er gjort ved valg av medlemmer i de andre lokallagene). Men å be dere vente på informasjon noen dager syntes jeg burde gå bra. Og i løpet av den tiden kan de som ønsker å være medlem i et lokallag melde sin interresse hos oss i styret. Vi tar også i mot forslag til hvordan de forskjellige kandidatene skal presenteres slik at valget blir mest mulig retferdig. Alle på østlandet vil naturligvis være med i avstemmingen av medlemmer til lokalstyret.
- Rudolf
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 627
- Status: Offline
Er det ikke nettop det vi gjør da ?inglar wrote: Hvis noen ønsker å være med eller har gode forslag til gjennomførelsen av dette er det bare å komme med gode forslag og ikke bare komme med generell syting. Dere har alle tilgang til styrets e-postadresser osv. Det er lov å hjelpe til og ikke bare sitte på gjerdet og vente til at alt faller ned i fanget .
Phu. Da har jeg klaget litt selv også, men det var godt å få ut
Vi kommer med forslag om en egen avdeling for Østlandet.
Kaller du det for syting ?
Jada, vi har hørt at "styret jobber med dette"

Men nå vil vi veldig gjerne få lov til å hjelpe dere littegrann ......
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
- Pelle
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 300
- Status: Offline
Litt mer "saklig syting"
Nei, det er ikke ment som syting, man må jo være forsiktig i argumentasjonen for ikke å bli stemplet som syter
Jeg var tilstede på forrige årsmøte, hvor Rogaland overtok formannsvervet.
Det ble da poengtert at landsstyret ikke lenger kunne fungere som lokalstyre for østlandet.
Det ble henstillt til styret å sette igang en prosess for å danne et lokallag.
Tør minne om at det er trekvart år siden!
Styret fikk også i oppdrag å belyse mulighet for donasjon av grasrotandelen i Norsk Tipping til klubben.
Det er også trekvart år siden.
Nei, det er ikke ment som syting, man må jo være forsiktig i argumentasjonen for ikke å bli stemplet som syter

Jeg var tilstede på forrige årsmøte, hvor Rogaland overtok formannsvervet.
Det ble da poengtert at landsstyret ikke lenger kunne fungere som lokalstyre for østlandet.
Det ble henstillt til styret å sette igang en prosess for å danne et lokallag.
Tør minne om at det er trekvart år siden!
Styret fikk også i oppdrag å belyse mulighet for donasjon av grasrotandelen i Norsk Tipping til klubben.
Det er også trekvart år siden.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
x-1991 classic red
Da har jeg fått en del ny informasjon. Opprettelse av lokkallag fortsetter videre i denne tråden: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=9&t=12298