Oppgradert forum - se her
Moderator: Styremedlemmer
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
- Status: Offline
Re: Oppgradert forum - se her
Legge til en knapp når man kommer inn på "bruker-profil" Bixen? "finn brukers tråder" i tillegg til bruker innlegg... Blir kanskje mer teknisk enn layout, men sniker den inn nå jeg... 

Smågrelle greier i forhold til det gamle, men uten tvil stilrikt og korrekt i forhold til klubben.
Blir nok gull med litt tilvenning
Du har gjort en knalljobb, bix. Takk!
Blir nok gull med litt tilvenning

Du har gjort en knalljobb, bix. Takk!
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Det ser litt VEL grått ut på sider full av innlegg og på skjermer med lav kontrast, skal se om jeg ikke gjør noen små justeringer. Blir også fikset resten av forum/innleggsknapper asap.
Men ellers kan vi vel gå over til funksjoner også. Quick reply er på gang, og div. annet også, får se når jeg får tid til større skippertak.
Jeg har egentlig ikke lyst til å ha mods for så veldig masse småting pga. behovet for manuelle oppdateringer, så ting som "se brukerens tråder" havner nok litt nedpå listen.
Men ellers kan vi vel gå over til funksjoner også. Quick reply er på gang, og div. annet også, får se når jeg får tid til større skippertak.
Jeg har egentlig ikke lyst til å ha mods for så veldig masse småting pga. behovet for manuelle oppdateringer, så ting som "se brukerens tråder" havner nok litt nedpå listen.
- Vegard
- 7200 RPM
Tenkte det var en standard ting man kunne bare legge til, men ser jo at alle forumene jeg er på som har dette er vbulletin og ikke phpBB.
- Rudolf
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 627
Vil vi få tilbake søkemuligheten på forumet ?
Sånn som det er nå så er det bare mulig å søke på innlegg som ble skrevet etter at forumet ble oppgradert.
Ser at mange spørsmål begynner å gå igjen om emner som er omtalt mange ganger før på forumet.
Erik
Sånn som det er nå så er det bare mulig å søke på innlegg som ble skrevet etter at forumet ble oppgradert.
Ser at mange spørsmål begynner å gå igjen om emner som er omtalt mange ganger før på forumet.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
- biXen
- 7200 RPM
Re:
Skal prøve å få satt det på en natt. Tar lang tid og kan få serveren til å knele litt for siten. Men må på plass igjen ja.Rudolf wrote:Vil vi få tilbake søkemuligheten på forumet ?
Erik
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
savner fremdeles det at linker åpnest i nytt vindu:) ellers fornøyd;)
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Re:
Du kan søke via google. Skriv "site:mx5-miata.no" også søkeordet etter det. Da kommer du deg inn i gamle linker, dog ikke tråder fra salgsforumet.Rudolf wrote:Vil vi få tilbake søkemuligheten på forumet ?
Erik
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
- biXen
- 7200 RPM
Indeksering av søk skal nå være oppdatert, funksjonen ser ut til å være effektivisert så det gikk ganske kjapt denne gang.
- 2re
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 704
Helt fint her i 1280x1024 og verdens dårligste nettleser Explorer...Rudolf wrote:Har et eksempel på tekst her også, som blir helt uleselig (synes nå jeg da...)
Det er dumt hvis all tidligere skrevet tekst må bli sånnJeg tviler på at det vil underkjenne bilen din hos kontroll. Ser uansett særdeles originalt ut i utførelse. Jeg har forøvrig ingen erfaring med at dette anlegget lager noe mer støy enn et originalt anlegg. Motoren får litt grommere lyd ved gasspådrag, men ikke noe urovekkende. Hvis du har mye støy, vil jeg tippe det heller kommer fra eksosanlegget ditt.![]()
Erik
2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
- Pelle
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 300
Har forumet fått sin endelige utforming nå?
Synes det er trist at alle bildene blir kuttet/ikke vises helt i høyre kant, særlig siden scrol funksjonen også er borte.
Er det noe jeg selv kan gjøre med det?
Pelle
Synes det er trist at alle bildene blir kuttet/ikke vises helt i høyre kant, særlig siden scrol funksjonen også er borte.
Pelle
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
x-1991 classic red
- biXen
- 7200 RPM
Stort sett ja. Bildene kuttes fordi folk laster de opp for store. Strengt tatt er fortsatt normen 1024 bredde på nettsider, dermed burde bilder vært 700 piksler omtrent for å få plass til det andre på siden. Det har ikke jeg styring på. Større oppløsning på PCen din fikser dette, til og med min netbook har 1280 bredde så sånn sett har du kanskje en veldig gammel PC?Pelle wrote:Har forumet fått sin endelige utforming nå?
Pelle
Men jeg kan slå på scrolling igjen, tror den forsvant med mine siste opplastinger.
- Vegard
- 7200 RPM
Sett på andre forum jeg er på at alle bilder som er større enn en hvis str. blir forminska og får et pluss tegn i hjørnet, vil du se hele kommer det i eget vindu. Kanskje det er en mulighet?
Søket motor'n ser bra ut ved første forsøk!
- biXen
- 7200 RPM
Sånn jeg ser det så betyr det bare et irritasjonsmoment fordi 90% av brukerne da får et resiza bilde når de egentlig kunne sett det store. Synes dessuten sånne forum ofte laster litt treigere. Men det kan gå opp til vurdering. Er jo mest aktuelt i prosjekttråder som har mye bilder.Vegard wrote:Sett på andre forum jeg er på at alle bilder som er større enn en hvis str. blir forminska og får et pluss tegn i hjørnet, vil du se hele kommer det i eget vindu. Kanskje det er en mulighet?