Bilder i signaturer
Moderator: Styremedlemmer
- biXen
- 7200 RPM
- Posts: 3347
- Joined: 13 Apr 2004, 02:00
- Medlemsnummer: 999
- Location: Stavanger
- Contact:
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Signaturen din blir for høy når jeg legger på begrensninger Loki. Blir nok egentlig sånn at man må velge mellom bilde og tekst / evt. kombinere det selv. Tillates mer i bredde enn i høyde, men har ikke bestemt tall enda.
-
- Moderator
- Posts: 5120
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 114
- Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
- Contact:
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Det MÅ være en mulighet til å vise bilinfo, helst bør det være en egen kolonne for det i profilen..
da kan folk selv velge å vise tekst/bilder i signaturen..
feks bytte ut "Yrke" med "Info om bil" og få det til å vises som Vidar nevner eller lign..
da kan folk selv velge å vise tekst/bilder i signaturen..
feks bytte ut "Yrke" med "Info om bil" og få det til å vises som Vidar nevner eller lign..
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Re: Bilder i signaturer
Ja, men det er jo bare justeringer fra min side. Jeg er smågrådig på høyden på den signaturen jeg har nå.biXen wrote:Signaturen din blir for høy når jeg legger på begrensninger Loki. Blir nok egentlig sånn at man må velge mellom bilde og tekst / evt. kombinere det selv. Tillates mer i bredde enn i høyde, men har ikke bestemt tall enda.
Er bare å begrense i vei, så skal jeg nok klare å tilpasse meg.
Det jeg dog ser, er at bilde i signatur OG avatar blir for mye. I hvert fall for meg.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
-
- Moderator
- Posts: 5120
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 114
- Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
- Contact:
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Men signaturbildet stjeler mye mer plass verikalt, mens avataren stjeler null..LoKi wrote: Det jeg dog ser, er at bilde i signatur OG avatar blir for mye. I hvert fall for meg.

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- biXen
- 7200 RPM
- Posts: 3347
- Joined: 13 Apr 2004, 02:00
- Medlemsnummer: 999
- Location: Stavanger
- Contact:
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Det er nok mulig, men allerede litt mye å finne ut av de mod greiene. Får se etterhvert, sliter litt med tiden nå. Vil fremdeles anbefale alle å ha signatur og at ingen slår av "visning av andres signaturer".EspenAndre wrote:Det MÅ være en mulighet til å vise bilinfo, helst bør det være en egen kolonne for det i profilen..
da kan folk selv velge å vise tekst/bilder i signaturen..
feks bytte ut "Yrke" med "Info om bil" og få det til å vises som Vidar nevner eller lign..
Re: Bilder i signaturer
Helt enig. I utgangspunktet foretrekker jeg om vi IKKE har bilder i signaturen, men siden vi først skal ha det, så vil jeg ha det selvEspenAndre wrote:Men signaturbildet stjeler mye mer plass verikalt, mens avataren stjeler null..LoKi wrote: Det jeg dog ser, er at bilde i signatur OG avatar blir for mye. I hvert fall for meg.

Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Synes det blir helt feil, når over 50 % av et innlegg skal bestå av signaturbilde og kansje en haug med
opplysninger, som ikke engang er relevante.
"Kule" sitat etc.
Sett en maksgrense på feks. 4 linjer i signatur.
Har det samme på Porsche-klubben, da det ikke var noe begrensninger for et par år siden.
Tok av, og for noen ble det nesten viktigere å ha en kul signatur enn innholdet i innleggene.
På fem sider`s innlegg, var det kun en side som samlet hadde noe med innlegget å gjøre, resten var "spam".
Skjønner at det er mange kreative personer her, men hva er viktigst ??????
anser
opplysninger, som ikke engang er relevante.
"Kule" sitat etc.
Sett en maksgrense på feks. 4 linjer i signatur.
Har det samme på Porsche-klubben, da det ikke var noe begrensninger for et par år siden.
Tok av, og for noen ble det nesten viktigere å ha en kul signatur enn innholdet i innleggene.
På fem sider`s innlegg, var det kun en side som samlet hadde noe med innlegget å gjøre, resten var "spam".
Skjønner at det er mange kreative personer her, men hva er viktigst ??????
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- Vegard
- 7200 RPM
- Posts: 1877
- Joined: 14 Nov 2007, 00:16
- Medlemsnummer: 0
- Location: Hokksund
- Contact:
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Du har 5 linjer... heheanton.g wrote:Synes det blir helt feil, når over 50 % av et innlegg skal bestå av signaturbilde og kansje en haug med
opplysninger, som ikke engang er relevante.
"Kule" sitat etc.
Sett en maksgrense på feks. 4 linjer i signatur.
Har det samme på Porsche-klubben, da det ikke var noe begrensninger for et par år siden.
Tok av, og for noen ble det nesten viktigere å ha en kul signatur enn innholdet i innleggene.
På fem sider`s innlegg, var det kun en side som samlet hadde noe med innlegget å gjøre, resten var "spam".
Skjønner at det er mange kreative personer her, men hva er viktigst ??????
anser
Enig i det du sier i grunn, men stemte uansett fritt fram, da jeg regner med de fleste har selvkontroll til å avgjøre en passende str.
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Teller ikke signatur, som navn, medl.nr etc, så det blir nok 4 linjer.Vegard wrote:
Du har 5 linjer... hehe
Enig i det du sier i grunn, men stemte uansett fritt fram, da jeg regner med de fleste har selvkontroll til å avgjøre en passende str.
anton.g ____medl.nr.664
1. Miata, 1990 , rød, langtidsprosjekt, nå mere grønn ... MX5, 1990 , rød , vrak til oppbygging. Kjørbar og i bruk.
2. Porsche 914, 1974 ... Porsche 944 S, 1987.
3. x 1987 Porsche 944, x 79 Porsche 911 SC
4. Først understell, så motor.
Trodde de fleste hadde god selvkontroll på Porsche-klubb sidene også, med tanke på at brukerne av
forumet der, er gjennomsnittlig eldre enn her.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
Re: Bilder i signaturer
Poenget med en personlig signatur er vel at den er personlig?anton.g wrote:Synes det blir helt feil, når over 50 % av et innlegg skal bestå av signaturbilde og kansje en haug med
opplysninger, som ikke engang er relevante.
"Kule" sitat etc.
anser
Skal vi innføre tvangstrøye på signatur så blir det for dumt, enkelt og greit. Og det er ikke mindre saklig med et sitat enn info om hvilke biler som står på gårdsplassen som ikke er MX'er. Anbefaler å feie for egen dør før kosten sendes til naboen..
Hvis signaturen bare skal bestå av hvilken bil man har, så kan man like godt fjerne den og legge det inn som en obligatorisk infopost i avatar-feltet.
Strapjacket incoming.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Noen som hjulpet deg ut av din............
, ettersom du har en til overs.
hardiharhar..
Greit med kjøreregler, ikke noe problem å forholde meg til dem.
.
Går flertallet for fritt fram, så støtter jeg det.
Går flertallet for begrensninger, støtter jeg det.
.
Demokratisk og greit.
anser

hardiharhar..
Greit med kjøreregler, ikke noe problem å forholde meg til dem.
.
Går flertallet for fritt fram, så støtter jeg det.
Går flertallet for begrensninger, støtter jeg det.
.
Demokratisk og greit.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
-
- Moderator
- Posts: 5120
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 114
- Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
- Contact:
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Er tydelig hva flertallet vil, eller skal vi regne ut utjevningsmandater? 

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- biXen
- 7200 RPM
- Posts: 3347
- Joined: 13 Apr 2004, 02:00
- Medlemsnummer: 999
- Location: Stavanger
- Contact:
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Tolket det slik at det nå var greit å ha et bilde i signaturen. Så da gjorde jeg noen mekk her. Er dette i henhold til nye normer, og er det noen som synes dette ble for mye? Tenkte da å ha trynet mitt som avatar, og bilen i signatur. Synes det ble seende greit ut.
Bil #1: Seat Leon4 20VT
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)
-
- Moderator
- Posts: 5120
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 114
- Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
- Contact:
- Status: Offline
Re: Bilder i signaturer
Jeg liker tanken på å ha trynet som avatar.. ikke for min egen del,
men kjekt å sette nick'et til et tryne istedet for en bil
men kjekt å sette nick'et til et tryne istedet for en bil

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata