(93 mod. mx-5.)
Sikringen var på 10A. Intrsumentene lyste pent.
Men så byttet jeg CD-spiller i bilen.. Og sikringen smeltet i det jeg skrudde på lyset. Prøvde 15A, den smeltet også (med et lite smell.. poff) 20A holder i ca. 30 sekund.
Hva kan ha skjedd? En liten jordslutning? Spilleren fungerer fint uten sikringen. Og jeg har ikke koblet til dimmeren på spilleren.. ;(
Instrumentbelysning-sikring (Hjelp!?)
Moderator: Styremedlemmer
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Er nok en kortslutning ja, du må nok ta ut spilleren og kikke litt etter løse eller ledninger som er koblett feil, men siden spilleren virker så er det nok en som er løs eller noe,,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
Det problemet hadde eg og...
var den ledninga som kommer fra instrumentlysa som låg til jord...
(den gjør sann at eneten dimmer lysa i spilleren eller så lyser tastene selv om spillern er av) varierer fra spiller til spiller...
bare å ta et multimeter å måle hvilken leding du får 12 volt mellom den og jord når lysa dine er på.....
var den ledninga som kommer fra instrumentlysa som låg til jord...
(den gjør sann at eneten dimmer lysa i spilleren eller så lyser tastene selv om spillern er av) varierer fra spiller til spiller...
bare å ta et multimeter å måle hvilken leding du får 12 volt mellom den og jord når lysa dine er på.....
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114