Og de modsene du har gjort kan jo jeg gjøre selv også

Hvor mye er det igjen av garantien din?
Å kjøpe bruktbil er jo en risk uansett. Derfor er det viktig å ta en grundig test av bilen først. Har da litt erfaring etter å ha eid en hau av biler.
Moderator: Styremedlemmer
Det er min gamle bil faktisk, så vet hvordan den er.Stehu wrote:ellers ville jeg vurdert å kjøpe Stian Oppistov sin... Han er en av få som virkelig tar vare på en bil
Hadde ikke du garanti da? Hvor mye er det igjen av den?knekten wrote:Hmmm?? Et innlegg blei borte her nå. Men ring Centralgaragen i Drammen å sjekk bilen min da.. Eller ta den på NAf eller biltilsynet.
Det alene er jo verdt etpar laken...knekten wrote:Jeg kjøpte bilen med 3 års garanti. Den er det 27 mnd igjen av..
Da er det vel også garanti på den jeg linker til i åpningsinnlegget i denne tråden. Den er jo bare ett år eldre enn din.knekten wrote:Jeg kjøpte bilen med 3 års garanti. Den er det 27 mnd igjen av..
Jepp, cd-spiller'n tar brente cd'r med mp3. Fra meg følger det også med alt du trenger for å skifte til uorginal spiller i bilen. Altså alt av plastdeksler pluss ledninger og koblinger. Cruisecontroll er ikke standard, men mulig på NCFL. Taket taes opp og ned mens man står stille. Ihvertfall må bilen stå i fri, så da må du trille om du vil gjøre det i fart. Dette er ikke å anbefale på noen biler, da vinden faktisk tar veldig godt tak i taket om man åpner det i fart. Og mx-5 har markedets kjappeste tak. 12 sekunder.steffen wrote:Da er det vel også garanti på den jeg linker til i åpningsinnlegget i denne tråden. Den er jo bare ett år eldre enn din.knekten wrote:Jeg kjøpte bilen med 3 års garanti. Den er det 27 mnd igjen av..
Jeg har egentlig satt et tak på 230.000 og er i utgangspunktet på jakt etter en rød eller sort MX-5 NC coupe. Føler grå blir litt anonym. Men når sant skal sies var det fargekombinasjonen grå lakk med brune skinnseter helt nydelig pent.
Forresten, støtter den originale cd-spilleren mp3-filer brent på en cd-r?
Er cruisecontroll relativt standard på NC? Det er noe som er veldig kjekt å ha.
Går det an å ta opp eller ned taket mens man kjører?
+1 SLK er skikkelig kjærringbil. Muttern hadde en før og hun syntes den var artig. Den gikk som en bøtte møkk. tok to år å gire fra ett gir til et annet med automaten også. Gud bedre å kjedelig bil.LoKi wrote:CC og automatgir føler jeg ikke helt hører hjemme på en slik type bil.
Og SLK er noe av det daueste jeg har kjørt i mitt liv, så det ville jeg styrt unna. (Testa en SLK 230, og det var bare sorgen)
Ja det glemte jeg å si.inglar wrote:+1 SLK er skikkelig kjærringbil. Muttern hadde en før og hun syntes den var artig. Den gikk som en bøtte møkk. tok to år å gire fra ett gir til et annet med automaten også. Gud bedre å kjedelig bil.LoKi wrote:CC og automatgir føler jeg ikke helt hører hjemme på en slik type bil.
Og SLK er noe av det daueste jeg har kjørt i mitt liv, så det ville jeg styrt unna. (Testa en SLK 230, og det var bare sorgen)