Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Er mange her som har god erfaring med tak fra cabrioworld hvertfall. Og hvis du ønsker kan du legge noen flere kroner i potten og kjøpe tak i stoff. Og hvis du ikke bor så alt for langt unna Oslo eller omegn kan sikkert turbolag være behjelpelig med å bytte tak for deg mot en liten sum.
Takk for tipset!Er det bedre med stoff?
Jeg bor i Bærum og hvis noen kunne hjelpe meg med dette så betaler jeg gjerne for det hvis det ikke blir alt for dyrt da
maholm wrote:Takk for tipset!Er det bedre med stoff?
Jeg bor i Bærum og hvis noen kunne hjelpe meg med dette så betaler jeg gjerne for det hvis det ikke blir alt for dyrt da
Magnus
Det ser utrolig mye penere ut med stofftak. Og etter det jeg kjenner til er stofftak mye mer holdbart. spesielt med tanke på sprekkene som ofte kommer i den ekstra bretten rundt taket over vinduene. Garantert bedre mot å sprekke opp om vintern også. Men da jeg aldri har kjørt mine biler om vintern skal jeg ikke være kjempepåståelig her. Skal be turbolag ta kontakt med deg.
Nå har eg hørt motsatt, stoff er mer arbeid og holde, og lever ikke like lenge vist,, men er jo som sagt mye penere når dem er pene, eg har alltid valgt vanlig vinyl, enkel og grei, lett å rengjøre osv..
StianOppistov wrote:Nå har eg hørt motsatt, stoff er mer arbeid og holde, og lever ikke like lenge vist,, men er jo som sagt mye penere når dem er pene, eg har alltid valgt vanlig vinyl, enkel og grei, lett å rengjøre osv..
Helt feil !
Jeg har flere års erfaring med stofftak.
Sommer som vinter, uten garasje.
Rudolf er like fin på håret .......han er til og med lyshåret
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Må man ikke innpregnere osv mer med stoff da, eg har aldri innpregnert mine, kun vasker,, og dem holder seg som nye i flere år.. Isåfall så blir det stoff neste gang, for det er jo utroligt mye penere,
StianOppistov wrote:Nå har eg hørt motsatt, stoff er mer arbeid og holde, og lever ikke like lenge vist,, men er jo som sagt mye penere når dem er pene, eg har alltid valgt vanlig vinyl, enkel og grei, lett å rengjøre osv..
Ta en tur til København og parker i ett parkeringshus en helg. Garantert innbrudd. Da får du nytt stofftak som er rent og pent og impregnert. Haha.
uggla wrote:Vil tro at vinyl er lettere og derfor bedre for kjøreegenskapene....
akkurat den er vel mer som å gå på dass før man kjører
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
uggla wrote:Vil tro at vinyl er lettere og derfor bedre for kjøreegenskapene....
akkurat den er vel mer som å gå på dass før man kjører
Er det noen som ikke gjør det?
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover