I´m not gay, I´ve just got the car
Moderator: Styremedlemmer
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
Re: I´m not gay, I´ve just got the car
Men du sa jo at vi skulle kjøre 2 MSM'er til neste TIDM... utgår det no vel..?
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Er redd for det. Får jeg solgt bilen skal je prøve å overtale ny eier å ta med bilen på TIDM-treff slik at bilen er med. Ser ikke ut til at det blir TIDM i år, men forhåpentligvis blir det noe i 2011. Da burde jeg være så og si ferdig med bilen og. Så jeg setter nok ikke skam på den norske leiren uansettEspenAndre wrote:Men du sa jo at vi skulle kjøre 2 MSM'er til neste TIDM... utgår det no vel..?

-
- Moderator
skal vel ikke være for stor i kjeften sjøl.. ikke sikkert eg får ta turen, med Martin i hus 
blir i alle fall lone driver om eg e med.

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- inglar
- 7200 RPM
Vel, én fra Norum-familien skal være med så du får håpe du vinner loddtrekkingen.EspenAndre wrote:skal vel ikke være for stor i kjeften sjøl.. ikke sikkert eg får ta turen, med Martin i hus
-
- Moderator
Hmm.. men eg har montert alkolås i bilen, kun de med riktig alkoholnivå får startet deninglar wrote:Vel, én fra Norum-familien skal være med så du får håpe du vinner loddtrekkingen.

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
så lenge vi ikke bruker selve logo'n kan vi skrive hva f.a.e.n vi vil for pokker..
liker du ikke skjorta, så ikke kjøp den.
dette er lagd for tidm turen vi var på, og ikke for klubben sin del.
vi la den ut for offentligheten pga. etterspørsel.
og ikke for å finne ut hvordan vi skal stave og fronte denna hårsåre klubben her..
jeg må le..
lag en føkkings skjorte sjøl da vel.
jeg mener seriøst at vi burde ha en [ironi][/ironi] mulighet på forumet her.
vi la den ut for offentligheten pga. etterspørsel.
og ikke for å finne ut hvordan vi skal stave og fronte denna hårsåre klubben her..
jeg må le..
lag en føkkings skjorte sjøl da vel.
jeg mener seriøst at vi burde ha en [ironi][/ironi] mulighet på forumet her.
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- inglar
- 7200 RPM
Ja da blir det Linda som blir med daEspenAndre wrote:Hmm.. men eg har montert alkolås i bilen, kun de med riktig alkoholnivå får startet deninglar wrote:Vel, én fra Norum-familien skal være med så du får håpe du vinner loddtrekkingen.

- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Nå handler vel ikke dette om humor/sarkasme/ironi, men hva klubbens navn har på en slik t-skjorte å gjøre. Hvis jeg lager en t-skjorte hvor det står cock gobling faggots drive miatas så er det ikke sikkert alle liker det om den får klubbnavnet på, eller? Det er ikke opp til hver enkelt å bedømme, derfor har vi noe som heter copyright, og derfor synes JEG ikke det har noe der å gjøre, men sånt har vi vel styre til å si om de bryr seg.DrHolm wrote:så lenge vi ikke bruker selve logo'n kan vi skrive hva f.a.e.n vi vil for pokker..
Har klubben copyright på "MX-5 / Miata Club of Norway" ... ?? Det er iallefall nytt for megbiXen wrote:Nå handler vel ikke dette om humor/sarkasme/ironi, men hva klubbens navn har på en slik t-skjorte å gjøre. Hvis jeg lager en t-skjorte hvor det står cock gobling faggots drive miatas så er det ikke sikkert alle liker det om den får klubbnavnet på, eller? Det er ikke opp til hver enkelt å bedømme, derfor har vi noe som heter copyright, og derfor synes JEG ikke det har noe der å gjøre, men sånt har vi vel styre til å si om de bryr seg.

indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Det jeg stusser over er at dette var for et par år siden, og at det er minst tredje gang det er oppe til pjatt igjen, og først nå reagerer folk.
Må si jeg støtter Martin mest av alle, og at selvhøytideligheten kanskje bør senkes litt. As for copyright, så er vel ikke "Norsk MX-5 / Miata klubb" eller "Miata club of Norway" copyrighted eller et registered trademark. Så når det kommer til bruk av dette i det offentlige rom, så er det vel bare etiske "regler" som gjør det ulovlig å bruke.
Ta livet med et smil.
Må si jeg støtter Martin mest av alle, og at selvhøytideligheten kanskje bør senkes litt. As for copyright, så er vel ikke "Norsk MX-5 / Miata klubb" eller "Miata club of Norway" copyrighted eller et registered trademark. Så når det kommer til bruk av dette i det offentlige rom, så er det vel bare etiske "regler" som gjør det ulovlig å bruke.
Ta livet med et smil.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
- biXen
- 7200 RPM
Copyright krever ingen offentlig registrering som trademark gjør. Så det er såklart copyrighta. Mange myter rundt dette og de fleste er feil.LoKi wrote:Det jeg stusser over er at dette var for et par år siden, og at det er minst tredje gang det er oppe til pjatt igjen, og først nå reagerer folk.
Ta livet med et smil.
I stand corrected.
Er uansett fjas, og blir jeg med på TIDM så skal jeg bli med på designing av outkast-skjorta vi skal bruke som erstatning
MEN
Jeg gjentar: Er ikke klubbdelen av skjorta fjerna på spreadshirt-versjonen?
Er uansett fjas, og blir jeg med på TIDM så skal jeg bli med på designing av outkast-skjorta vi skal bruke som erstatning

MEN
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
- biXen
- 7200 RPM
Ja, det er litt fjas, men man kan jo bare skrive Norwegian MX-5'ers ellerno også.
Avsporing: bevis for dette..?biXen wrote:Copyright krever ingen offentlig registrering som trademark gjør. Så det er såklart copyrighta. Mange myter rundt dette og de fleste er feil.
Påsporing: Let the good times roll.
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- inglar
- 7200 RPM
Nei, den er der endaLoKi wrote:I stand corrected.