I det klubben ble opprettet ble navnet beskyttet av opphavsretten.
But who cares anyway

Moderator: Styremedlemmer
Jaokei, mener det ble sagt når den ble lagt ut at baksiden av skjorta var fjernet.inglar wrote:Nei, den er der endaLoKi wrote:I stand corrected.
Jeg gjentar: Er ikke klubbdelen av skjorta fjerna på spreadshirt-versjonen?
Tror det er mange vår kåte her jaAOB wrote:LOL!!!!!!!!!!!!
Det er agurktider på forumet skjønner jeg!
Jeg gir meg ikke...arildh wrote:Men hvis dere skal unngå å fremstå som analfabeter så foreslår jeg følgende omskriving:
Skjorta forblir slik den er nå. De som ikke vil ha den trenger ikke å kjøpe. De som vil ha den skal få lov til å kjøpe den. Hvis det blir noe salg blir overskuddet brukt til øl på neste TIDM. De som ikke tør å sitte ved siden av noen som har på seg en slik skjorte får lov til å sitte på et annet bord. Det er ikke utrolig vanskeligindahla wrote:Jeg gir meg ikke...arildh wrote:Men hvis dere skal unngå å fremstå som analfabeter så foreslår jeg følgende omskriving:![]()
Jeg har nå sjekket med en engelskmann og engelsken her er helt fin. Han ville sagt det på en annen måte, men det er ikke noe ved å si det slik vi har gjort.
Case closed!
(jeg tar min øl nå takk)
Engelskmenn er jo de siste du må sjekke med om du skal ha riktig engelskindahla wrote: Jeg gir meg ikke...![]()
Jeg har nå sjekket med en engelskmann og engelsken her er helt fin. Han ville sagt det på en annen måte, men det er ikke noe ved å si det slik vi har gjort.
Case closed!
(jeg tar min øl nå takk)
Godt innlegg!Kjakan wrote:Hvorfor denne opphengingen i legning?
At et sykelig overvektig samfunn i USA der alle kjører ekstremt store SUV og pickup har så dårlig selvbilde at de mobber biler som fremmer design og kjøreglede er galt nok, men at nordmenn som er vant til små pizzabiler med diesel skal rakke ned på sportsbiler? Jeg skjønner ikke hvorfor det er politisk korrekt å slenge dritt om mx5 og andre cabrioleter.
Ikke rettet spesielt mot de som lager skjorten, men generelt om forumbrukerene, så synes jeg det bare blir teit å rakke ned på både bil og homofile konstant, homofile er mennesker de og.
Heterofil hilsen Kjakan