Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mussa wrote:EDIT: Snakk om å røre.. Onsdag ja, da er jeg klar!! Henger meg bak deg Siemens!! Skal du kjøre sportsbilen eller SUV`n?? Jeg møter i SUV`n..
Blir oppmøte i SUV her ja Sender deg en sms i løpet av dagen
Litt mer om møtested og lokale for de som ikke er lommekjent i området:
Rud industriområdet ligger like utenfor Sandvika på vei mot Hønefoss. For de som kommer fra Oslo / Tønsberg så vil dere måtte ta av mot Hønefoss og kjøre gjennom 2 tunneller. Etter å ha passert tunnel nummer 2 så ta andre avkjørsel til høyre. Denne avkjørselen er merket Lommedalen / Kolsås.
Etter noen hundre meter vil du se en Shell-mast på høyre side. Deretter er det konsekvent høyresvinger, første 2 ved rundkjøringer og den neste ved Biltema. I enden av samme vei som Biltema ligger vil du igjen se samme Shell-masten.
Kjør dit.
Møtet avholdes i 3. etasje. Gå inn på bensinstasjonen, så vil hun bak kassen fortelle mer om hvor dere skal.
Jeg kan også nås på tlf 928 65 920 om det er noen som ikke finner frem eller kommer alt for sent.
PS! Vi legger opp til salg av brus og kaffe for henholdsvis 20 og 10 kroner. Mat er tilgjengelig på bensinstasjonen frem til ca 1930. All inntekt av kaffesalg går til hun som låner oss lokalet, så kjøp gjerne en kopp når dere er der.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Sytten (eller var det atten ?) entusiaster hadde revet seg løs fra sofa, OL, eller andre ting for å delta i det første møtet i Østlandsavdelingen.
Takk for hyggelig oppmøte !
Vi i interimstyret ble inspirert til å fortsette og fikk med oss mange gode inspill og forslag til videre aktiviteter.
I løpet av noen dager vil vi komme med planer for hva vi gjør fremover.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Sytten (eller var det atten ?) entusiaster hadde revet seg løs fra sofa, OL, eller andre ting for å delta i det første møtet i Østlandsavdelingen.
Takk for hyggelig oppmøte !
Vi i interimstyret ble inspirert til å fortsette og fikk med oss mange gode inspill og forslag til videre aktiviteter.
I løpet av noen dager vil vi komme med planer for hva vi gjør fremover.
Erik
18. Referat kommer imorgen.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD